Hurtig hjælp - kogtvandsklude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mettemus

Hej piger,

Skal kogtvandsklude være helt tørre eller er det nok hvis de bare er vredet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

<3

De skal være våde

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

mrs X skriver:

De skal være våde

Ah, tak for det svar - jeg troede jo de skulle være knastørre!

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

er det til en rød numse...? så skal de gerne være vredet så de ikke drypper men de skal ikke være for våde og heller ikke for tøre..

dog ved jeg faktisk ikke om de skal være kolde eller kropstemp... når de kommer på...??

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

er det til en rød numse...? så skal de gerne være vredet så de ikke drypper men de skal ikke være for våde og heller ikke for tøre..

dog ved jeg faktisk ikke om de skal være kolde eller kropstemp... når de kommer på...??

Ja nemlig - har en syg lille mand og som resultat deraf rigtig mange skidtebleer og rød numse.

Har lige lagt en våd (ikke drivende så den fylder bleen, men våd alligevel) i, så nu må vi se hvad der sker.

Godt jeg fik spurgt - jeg tænkte at de nok skulle være helt tørre

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Ja nemlig - har en syg lille mand og som resultat deraf rigtig mange skidtebleer og rød numse.

Har lige lagt en våd (ikke drivende så den fylder bleen, men våd alligevel) i, så nu må vi se hvad der sker.

Godt jeg fik spurgt - jeg tænkte at de nok skulle være helt tørre

så havde det nok ikke hjulpet... 

har du evt noget salve af en art.. tjæresalve...? eller zinksalve? det virker altid her med zink...?  hvid det ikke virker med kludene.. ellers skriv til SussieT. hun ved ALT om røde numser.. ^_^ 

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

så havde det nok ikke hjulpet... 

har du evt noget salve af en art.. tjæresalve...? eller zinksalve? det virker altid her med zink...?  hvid det ikke virker med kludene.. ellers skriv til SussieT. hun ved ALT om røde numser.. ^_^ 

Vi har prøvet med zink, og det hjalp også ok, men nu er det blevet værre igen, så vi prøver det ældste trick i bogen. Håber det virker, for det generer helt sikkert den lille mand.

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Vi har prøvet med zink, og det hjalp også ok, men nu er det blevet værre igen, så vi prøver det ældste trick i bogen. Håber det virker, for det generer helt sikkert den lille mand.

det gør det.. men husk også at give bagdelen noget luft.. så må i lige leve med at han strinter lidt.. så skal han bare være et sted hvor han gerne må strinte lidt

Anmeld

13. august 2011

Turtles

Hvis det ikke hjælper så prøv Inotyol crem, det er ret effektivt.

Håber det hjælper

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

det gør det.. men husk også at give bagdelen noget luft.. så må i lige leve med at han strinter lidt.. så skal han bare være et sted hvor han gerne må strinte lidt

Han har ligget og hygget sig med numsen bar på et gammelt tisselagen - det er altid et kæmpe hit At være nøgen tak for gode råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.