Hejsa skønne kvinder
Som nogle af jer nok ved er jeg alene med min lille pige på 2 ½ år. Hun har ingen kontakt til hendes far, som han selv har fravalgt. Jeg ønsker heller ikke hun skal have kontakt med ham, da man ikke altid kan regne med ham.
Men nu er vi så løbet ind i det bløde punkt af hjertet. Jeg vidste det ville komme, men havde måske ikke helt på at det skulle komme allerede.
Nå men, sagen er den: Astrid sidder i sofaen (for et par dage siden). Siger så: Min mor og far.
Jeg inorede det far, og spurgte derfor om hvor mor var.
Astrid peger hen på mig og siger- Min mor.
Med de efterfølgende chokerende ord: Min far væk

Jeg blev så forskrækket, eller chokeret efter den sætning da jeg da godt ved hendes far ikke er her, men han er jo ikke bare væk.
Jeg går og håber inderst inde at en mand i mit liv vil påtage sig en rolle som far, men han er ikke dukket op endnu som jeg nok havde drømt, så nu kan jeg slet ikke finde ud af hvad jeg skal sige og gøre.
Jeg har billede i stuen af hendes far og jeg, og jeg kan sagtens give hende lidt oplysninger, men.. ejh jeg synes det svært..
Er der ikke andre der har stået i denne situation, og hvad gjorde du/I ??
Hun skal have sandheden at vide, men først når hun forstår den rigtig.. Det skal ikke være et tabu for hende ikke at have sin/ have en far inde på livet.
Håber nogen kan hjælpe mig:')
Knus fra Louise Vous