Anonym skriver:
For et par måneder siden mødte jeg er rigtig sød fyr på en datingside. Vi skrev rigtig godt sammen mødtes efter et par uger. Jeg savde set billede af ham inden vi mødtes... men det var altså et rigtig godt billede af ham! For da jeg mødte ham syntes jeg ikke han var så pæn
.
Han bor et stykke fra mig så jeg skulle overnatte hos ham, og det gik også fint, vi snakkede rigtig godt sammen. Men jeg tændte ikke på ham, så skrev efterfølgende til ham at vi ikke skulle være kærester.
Vi har siden skrevet smser til hinanden engang imellem, og i sidste uge var jeg nede og besøge ham igen, bare som venner. Og det var bare så hyggeligt
Vi havde også sex, og det var fantastisk
Han har en super krop, men hans ansigt er bare ikke så pænt. Nu er jeg hjemme igen, og savner ham sådan.
Nu tænker jeg... hvis jeg virkelig havde været forelsket i ham, så ville jeg da synes han var rigtig pæn, ikk? Er så meget i tvivl om mine følelser for ham, ved bare jeg har lyst til at se ham igen. Og han er SÅ god ved mig. Min seneste kæreste var model, måske derfor jeg har svært ved at vænne mig til en der ser mere almindelig ud.
Betyder udseendet noget for jer når/ da I vælgte mand? Har I altid syntes jeres mand var super smuk?
jeg mødte min mand via dating.dk og havde chattet/sms'et med ham i 3 mdr, inden vi mødte hinanden (han kom til skade i en håndboldkamp og ville ikke mødes med mig på krykker, og så kunne han jo så heller ikke kører over til mig - jeg boede i Kbh, og han i Nordvestjylland). Da jeg så ham for første gang nede foran opgangen, der vidste jeg bare, at jeg ville ha' HAM og det var med sommerfugle i maven og varme for neden
Jeg synes at han var/er LÆKKER på alle måder
Med min eksmand, startede vi som venner og det udviklede sig så til, at jeg lige pludselig synes at han var den fantastiske mand i verden også selvom han ikke lignede en model - i mine øjne var han gude smuk
Held og lykke med det, hvem ved?!