Manglende ægløsning i denne måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. januar 2009

Anonym trådstarter

Hej.

I sidste cyklus begyndte jeg at bruge ægløsnings (strimmeltest fra billigtest) for første gang. Som beregnet viste den også en fin positiv ægløsing... Men i denne her cyklus har der endnu ikke været en positiv test??? Jeg skulle efter beregningen ha haft ægløsning sidste onsdag men der har ikke været skyggen af en positiv test???

Tror i der er noget galt med mig?? Eller er der nogle som har et bud på hvorfor der ikke har været en positiv test??? Undre mig og er også en smule nervøs for der kan være noget galt!

Hilsen

En bruger som ønsker at holde projekt baby hemmeligt lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Diana...

Anonym skriver:

Hej.

I sidste cyklus begyndte jeg at bruge ægløsnings (strimmeltest fra billigtest) for første gang. Som beregnet viste den også en fin positiv ægløsing... Men i denne her cyklus har der endnu ikke været en positiv test??? Jeg skulle efter beregningen ha haft ægløsning sidste onsdag men der har ikke været skyggen af en positiv test???

Tror i der er noget galt med mig?? Eller er der nogle som har et bud på hvorfor der ikke har været en positiv test??? Undre mig og er også en smule nervøs for der kan være noget galt!

Hilsen

En bruger som ønsker at holde projekt baby hemmeligt lidt endnu

Det kan sagtens rygge sig det gjorde mit selv ca 1 1/2 uge.

Held og lykke med baby projekt

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.