grå afførring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.517 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Mother-love

hej piger.

Isabella (flaskebarn) har lige haft den almindelige farve afførring, men så var hun åbentbart ikke helt færdig og da var det grå/grønt mest grå, er det normalt?

hun trives som hun skal osv.

michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Isabella_mor

det prøvede vi også jeg tror villads afføring har haft næsten alle regnbuens farver inden for grøn sort/grå og gul.. 

Anmeld

12. august 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hej piger.

Isabella (flaskebarn) har lige haft den almindelige farve afførring, men så var hun åbentbart ikke helt færdig og da var det grå/grønt mest grå, er det normalt?

michelle

Det Har Madeleine også haft, tror jeg da hun var knap 4 mdr. Men det er meget normalt.

Anmeld

12. august 2011

kamtok

Heeeeeelt almindeligt, som de andre skriver..
Min søn har også været næsten hele farveskalen igennem.. - Og det kan godt stå på i et stykke tid..

Anmeld

13. august 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Det Har Madeleine også haft, tror jeg da hun var knap 4 mdr. Men det er meget normalt.

lyder godt

Anmeld

13. august 2011

Mother-love

kamtok skriver:

Heeeeeelt almindeligt, som de andre skriver..
Min søn har også været næsten hele farveskalen igennem.. - Og det kan godt stå på i et stykke tid..

okay meget rart at vide hehe

Anmeld

13. august 2011

Topp

michelledam skriver:

hej piger.

michelle

Liva havde sidste uge BLÅ gloede noget til jeg huskede hun havde spist blåbærmos

Anmeld

13. august 2011

Dansker I Holland

Min datter havde i denne uge spist vandmelon og hun havde så RØD afføring hehe... Ja det er meget normalt at den skifter farve smiler..

Anmeld

13. august 2011

Mother-love

Topp skriver:

Liva havde sidste uge BLÅ gloede noget til jeg huskede hun havde spist blåbærmos

hahaha ej hvor sejt. at det simpelthen skifter farve alt efter hvad de spiser hihihi

Anmeld

13. august 2011

Topp

michelledam skriver:

hahaha ej hvor sejt. at det simpelthen skifter farve alt efter hvad de spiser hihihi

ja lige det farvede.. og figenpålæg kan man også "se" hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.