Fordi kærsten ikke gider, må han ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym trådstarter

Kan det virkige passe ?!?

Jeg skriver anonym, da jeg ikke ville have personen det handler om finder ud a det.

Men ville høre om det kun er mig, eller jer andre der osse synes det forkert.

Pige g Dreng begynder at komme sammen, pige er gravid i 5 uge, da de begynder at være sammen.. Dreng brugte MEGET tid sammen med mig og kærsten og resten af familien, får de begynde at komme sammen. og nu ser vi han ALDRIG - så ham få første gang til dåb fordi han skulle være fader, pige kom ikke hun hade lige født. men det var første gang i hade set ham siden Januar, fordi hvis Hun ikke ville se hans familie så må han heller ikke. Min kæreste og dreng var bedste venner og nu sankker de ikke sammen fordi hun ikke ville have det..

KAN DET VIRKLIGE PASSE AT EN PIGE KAN BETEMME SÅ MEGET! .. 

og er der nogen som er sådan over få deres kærester, der kan fortælle mig hvorfor gør I det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Hasselnødden

Han er vel enten under tøflen på den trælse måde og har ingen ryggrad eller også prioriterer han sit nye liv med kæresten og den lille baby fremfor et venskab, som alle mere eller mindre ønsker sig i et forhold.

Er det ham, der har brokket sig - i så fald det ikke er, men at det gælder dig selv, så har du intet at skulle have sagt. Det er hans valg.

Du kan selvfølgelig udtrykke for ham at du er ked af at du ikke ser ham, men du kan ikke gå ind og bestemme hvem han vil se. Og er du sikker på det er kæresten, fyren er vel mand nok til at sige fra hvis det var det han ønskede... dit indlæg er lidt rodet, så har svaret det bedste jeg lige umiddelbart kunne ud fra det jeg har forstået...

Anmeld

12. august 2011

Mettefpigen

Vil også sige at han egentlig selv bestemmer om hun skal bestemme så meget.... Efter min kæreste og jeg begyndte sammen for 4 år siden så han også sine meget mindre end før.... Men når man kommer i forhold prioterer man jo anderledes.. Det ved man jo selv... Men vil også sige at i selv må sige til ham at i er kede af at i ikk ser ham mere.. Der er jo ikk så meget andet i kan gøre...

Anmeld

12. august 2011

Mi

Det er jo i princippet ikke hende som vælger det, men ham selv. Han bestemmer jo selv, om han retter sig efter kæresten eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.