vi har haft møde MED DP og Dagplejepædagogen,, og jeg er så glad..
jeg fik lagt alle kort på bordet, og DP blev ked af det da alt dette ikke var med vilje, hun har været i vilrede og har kommet til at overreagere med ting,
det med hun mente jeg først måtte hente min søn efter 14:30 og hvis før skulle jeg sige 3 dage i forvejen, var en overdrivelse og var hun ked af, hun har et andet barn hvis mor har hentet barnet sovende UDEN at fortælle DP det når hun har skulle hente barnet i haven var barnet væk og hun har været forvirret bange og ked af det men fandt ud af at det var moderen der havde taget barnet med uden at sige det til DP og så havde hun troedet jeg ville det samme og havde været lidt "stræng" med reglerne of jeg forstår hende endelig godt,
nå det med min søn evig og altid sad i højstol og barnevogn, kunne hun som sådan ikke undskylde og kom ikke med en dum undskyldning men hun var ærlig, hun sagde det var så nemt bare at sidde min søn der da han var så sød og legede bare stille der, imens den lille på lidt over et år havde hun åbenbart svær med at håndtere, men det undskylder det ikke, og nu er min søn på græsset, på gulvet og alle steder! indtil videre ihvertfald.
jeg er endelig glad nu, nu må vi bare håbe det holder(:
Anmeld