Tager sig til øret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2011

MLT

Min datter, Emma, på seks måneder, er begyndt at tage hånden op til venstre øre, og sidde og pille ved det. Det er noget, som hun er begyndt på her de sidste par dage.. Hvad kan det skyldes? 
Hun har ikke problemer med at sove, og hun er ikke blevet mere pyller, så jeg tror ikke, at hun har ondt, men vi tror alligevel, at vi vil have tjekket hendes øre, engang i næste uge.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

FrkLarsen

EmmaJosephine skriver:

Min datter, Emma, på seks måneder, er begyndt at tage hånden op til venstre øre, og sidde og pille ved det. Det er noget, som hun er begyndt på her de sidste par dage.. Hvad kan det skyldes? 
Hun har ikke problemer med at sove, og hun er ikke blevet mere pyller, så jeg tror ikke, at hun har ondt, men vi tror alligevel, at vi vil have tjekket hendes øre, engang i næste uge.. 

Når jeg aflæser hendes ansigtsudtryk så er det ikke smerte, men fordi hun har fundet ud af at hun har et øre 

Anmeld

12. august 2011

Zeus

Et lille mini gæt ville være, at hun har opdaget, at hun har et øre?

Anmeld

12. august 2011

MLT

FrkLarsen skriver:

Når jeg aflæser hendes ansigtsudtryk så er det ikke smerte, men fordi hun har fundet ud af at hun har et øre 

Det var også min tanke .. Vi fik bare af vide, at det kunne være fordi, at hun måske har for meget 'væske' i øret (jeg tror, at det der blev sagt) 

Anmeld

16. august 2011

SusanneK

så længe hun er glad har hun nok bare opdaget hendes krop. Min søn gør det når han er træt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.