Min barsel stopper d. 17 april og har så små 8 feriedage bagefter og vil så betyde Lærke skal i dagpleje der. men min kæreste går på ferie/afspassering ca . 5 juni og indtil 1 august...
Vi overvejer så lidt om vi skal forsøge og finde nogle familiemedlemmer der kan hjælpe med at passe hende i den 1 1/2 måned, hvor vi begge arbejder. Det vil jo så betyde vi kan spare 3 måneders dagpleje...(og ja, vedgodt det ikke skal være for pengenes skyld, men hvad der er bedst for Lærke)
Gør vi det ikke, bliver det garanteret noget med hun starter ca 1. maj, og så går philip jo så på ferie en lille månede efter og så kommer hun jo ikke i dagpleje før 1 august igen.
Mit spørgsmål er så. Er det svært for hende, hvis hun først kommer ud og bliver passet fra 1 august, hvor hun altså er 14 måneder?
Eller hvis hun starter op, er der halvanden måned og så ikke kommer i to måneder...
Vi har mere eller mindre besluttet os for hvad vi vil gøre, vil bare lige høre, hvad I ville gøre, hvis i nu stod i denne situation.
Skal også lige siges at jeg er uden arbejde, så jeg skal ud og finde noget, så det er kun måske jeg har arb. til 1. maj!
håber I vil komme med jeres tanker om dette!
Anmeld