Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Wee søde!! Jeg krydser fingre og hepper ALT hvad jeg kan!! Det SKAL bare være jeres tur nu:-) Kæmpe kram til dig
Wee søde!! Jeg krydser fingre og hepper ALT hvad jeg kan!! Det SKAL bare være jeres tur nu:-) Kæmpe kram til dig
1000 tak søde!!! Hvordan går det hos dig???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Hvordan går det hos dig???
Lisbeth1985 skriver: Både godt og skidt! Vi skal til ÆU på tirsdag - jeg havde altså ikke ægløsning nu:-) Men der bliver nok kun 7 æg - dvs at vi ikke kommer med i forsøget med blastocystdyrkning:-( Jeg skriver en opdate imorgen.. Sov godt søde! Kram
Både godt og skidt! Vi skal til ÆU på tirsdag - jeg havde altså ikke ægløsning nu:-) Men der bliver nok kun 7 æg - dvs at vi ikke kommer med i forsøget med blastocystdyrkning:-( Jeg skriver en opdate imorgen.. Sov godt søde! Kram
Hvor mange æg skal der ud for at dyrke blastocyster??
ønskebarn74 skriver: Hvor mange æg skal der ud for at dyrke blastocyster??
8 - så det er virkelig surt Jeg mangler et - ET
Lisbeth1985 skriver: 8 - så det er virkelig surt Jeg mangler et - ET
Jeg krydser for at der er flere i et af dem.... Det er der jo ind imellem...
ønskebarn74 skriver: Så er tante rød kommet på besøg, jeg tilmelder os imorgen.. Vi skal i kort protokol igen og der er ikke så mange pladser.. Så for at der er en plads til os.. Vi trænger så meget til medvind nu!!!
Så er tante rød kommet på besøg, jeg tilmelder os imorgen.. Vi skal i kort protokol igen og der er ikke så mange pladser.. Så for at der er en plads til os.. Vi trænger så meget til medvind nu!!!
ønskebarn74 skriver: Jeg krydser for at der er flere i et af dem.... Det er der jo ind imellem...
Tak søde Vi vil bare så gerne med i det forsøg
Lisbeth1985 skriver: Tak søde Vi vil bare så gerne med i det forsøg
Er der noget gratis at hente??
ønskebarn74 skriver: Er der noget gratis at hente??
Det koster 5040 kr, som ved et normalt IVF-forsøg..
al held og lykke her fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128