Projekt ammenedtrabning gået i gang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2009

Mutti2

Hehe... Jeg har tænkt meget over det med at stoppe amningen, og har været rigtig glad for jeres svar til mit tideligere indlæg

Jeg har beslutte at jeg ikke ønsker at stoppe lige nu, men at jeg vil stoppe med nat-amningen!!

Heh. det er lettere sagt end gjort!! Det resulterede i en nat med skrig fra kl. halv 1 til at hun endeligt faldt i søvn kl 5.15 (vi står normalt op 5.30) Så det resulterede i at vi tog en dag herhjemme. Jeg kunne ikke nænne at vække hende!!!

Så det ikke lige så nemt som forventet..... men mon ikke det bare varer en lille uge

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Stumpen

Kan man stoppe så brat?? Hun er jo sulten.... Spørger fordi at min datter var flaskebarn, så det der amme-halløg ved jeg intet om ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

6. januar 2009

Mutti2

Stumpen skriver:

Kan man stoppe så brat?? Hun er jo sulten.... Spørger fordi at min datter var flaskebarn, så det der amme-halløg ved jeg intet om ;O)
Qnus Anja..

Hejsa.

Jeg må indrømme at jeg lod hende få 1 gang i nat.

Hun fik væling omkring kl. 11 (da hun vågnede 1 gang).

Og man anbefaler at man stopper med natamning når barnet er 9 mdr, ved brug af en kold tyrker!!

Desuden er det jo kun for hyggens skyld at hun spiser om natten. Hun spiser slet ikke ret meget!!! Så det er en helt okay måde at gøre det på

knus

Anmeld

6. januar 2009

Stumpen

Okay, så blev jeg så klog ;O) Vi vækkede også altid Mathilde i sin tid og gav hende en flaske vælling når vi gik i seng ved 23-tiden og det kørte hun natten igennem på... Jo ældre hun blev dets tidligere fik hun vællingen...
Qnus..

Anmeld

6. januar 2009

Thegirl

Hej Milla, Jeg er også ved at kvitte amningen. Og det er jo slet ikke så nemt endda, for jeg nyder også selv at amme og den hygge der var ved det. Nu ammer jeg faktisk kun hveranden eller tredje dag.

Men problemet med om natten kan jeg godt følge dig i. Vi prøver ivrigt med flaske, men ikke om han vil have sådan noget i sin mund Så det er noget med at fylde godt med grød i ham inden sengetid og så stå op mellem 4 og 5..

- Al sympati herfra

Anmeld

6. januar 2009

Honningblomst

Hej..Kan godt forstå du ikke orker at amme om natten...det er så anstrengende...her stoppede vi natamning da de to små var 6 mdr...farmand han tog over i en lille uges tid og det gik så let og jeg holdt mig langt væk. De fik en tår vandnår de vågnede og blev så nusset i søvn igen.
Tror det tog tre-fire dage..
Held og lykke..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.