Dele ud i dagplejen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2011

MinNoah

Min dreng fylder 2 år næste uge, og vi skal op kl. 9.00 og dele lidt ud og synge fødselsdagssang osv

Min tanke er at bage minipølsehorn og så tage frugt med; vindruer, blåbær og banan..

Men tror i det er bedre at bage alm. boller og tage med?

Eller har i andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

132319

MinNoah skriver:

Min dreng fylder 2 år næste uge, og vi skal op kl. 9.00 og dele lidt ud og synge fødselsdagssang osv

Min tanke er at bage minipølsehorn og så tage frugt med; vindruer, blåbær og banan..

Pølsehorn er altid et hit

Er der nogle muslimske børn? Hvis der er, ville jeg tage højde for det og bage et par stykker med kyllingepølser

Anmeld

12. august 2011

Mussen2

MinNoah skriver:

Min datter fyldte for nylig to. Hun fik en bradepandekage med - skåret ud som kagedame og så et frugtpindsvin.

En halv vandmelon, men grilspyd i, hvorpå det var sat diverse stykker frugt. To stk. blåbær som øjen.

Desuden fik hun en mini is med.

Hos vores dagplejer får de meget ofte bolle, så jeg synes det skulle være lidt udover det sædvanligé uden det blev for usundt.

Og tillykke med knægten

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

132319 skriver:

Pølsehorn er altid et hit

Er der nogle muslimske børn? Hvis der er, ville jeg tage højde for det og bage et par stykker med kyllingepølser

Nej det er der ikke.,. men der er lige startet en pige med allergi overfor æg, så skal ha fundet en dej der ikke indeholder æg...

Anmeld

12. august 2011

serinasmor

er glad for du har fravalgt slik

ville ikke blive særlig imponeret hvis serina havde fået slik i dp .. selvom det var fordi én havde fødselsdag ...

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

Mussen2 skriver:

Min datter fyldte for nylig to. Hun fik en bradepandekage med - skåret ud som kagedame og så et frugtpindsvin.

En halv vandmelon, men grilspyd i, hvorpå det var sat diverse stykker frugt. To stk. blåbær som øjen.

Desuden fik hun en mini is med.

Hos vores dagplejer får de meget ofte bolle, så jeg synes det skulle være lidt udover det sædvanligé uden det blev for usundt.

Og tillykke med knægten

Ja synes nemlig også boller bliver for kedeligt... Men derimod frugt (som ikke bare er et æble, men noget lidt mere "specielt" er lækkert).

Jeg synes ikke jeg vil bage kage, da han får så rigeligt om eftermiddagen herhjemme.

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

serinasmor skriver:

er glad for du har fravalgt slik

ville ikke blive særlig imponeret hvis serina havde fået slik i dp .. selvom det var fordi én havde fødselsdag ...

Jeg ville aldrig dele slik, is eller kage ud i en dagpleje... det ene barn er kun 10 mdr, og tror ikke hendes forældre er så interesseret i det...

Og børnene elsker jo et farverigt frugtfad

Anmeld

12. august 2011

Mussen2

MinNoah skriver:

Ja synes nemlig også boller bliver for kedeligt... Men derimod frugt (som ikke bare er et æble, men noget lidt mere "specielt" er lækkert).

Jeg synes ikke jeg vil bage kage, da han får så rigeligt om eftermiddagen herhjemme.

Så kan frugtpindsvinet anbefales

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

Mussen2 skriver:

Så kan frugtpindsvinet anbefales

Lyder også som en god ide

Anmeld

12. august 2011

132319

MinNoah skriver:

Nej det er der ikke.,. men der er lige startet en pige med allergi overfor æg, så skal ha fundet en dej der ikke indeholder æg...

Ok, jeg har bare en gang oplevet i den børnehave at en dreng ikke kunne få pølsehorn sammen med de andre fordi de var bagt med svinekødspølser. Det var så hjerteskærende at se hvor ked af det han blev  Han måtte jo ikke engang få brødet fordi der havde været en pølse i.

Men mon ikke der findes en dej, uden æg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.