dumt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2011

L.J.L

...Ja det er nok et meget dumt spørgsmål det her, men de der termosæt der, hvornår bruger man dem til barnet? Jeg har et termosæt til min dreng som han fik i gave, men han har aldrig haft det på, for aner virkelig ikke hvornår han skal begynde at bruge det Jeg er nok klar over at det ikke er sommertøj Men fungerer det som vintertøj, og er det regntæt og sådan noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

gonefishing

Kigger lige med her, har tænkt over det samme

Anmeld

12. august 2011

Dot D

Det er ikke vandtæt, normalt, men det er rigtigt godt her i overgangsperioden mellem efterår og vinter, og forår sommer, når det er for varmt til flyverdragt, men for koldt til alm. tøj, eller for koldt til sommertøj

Vi bruger det året rundt, og rigtigt meget

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

Dot D skriver:

Det er ikke vandtæt, normalt, men det er rigtigt godt her i overgangsperioden mellem efterår og vinter, og forår sommer, når det er for varmt til flyverdragt, men for koldt til alm. tøj, eller for koldt til sommertøj

Vi bruger det året rundt, og rigtigt meget

ok så de har det på som overtøj når det bliver efterår??

Anmeld

12. august 2011

132319

Min søn bruger det om efteråret, før det bliver minusgrader

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

132319 skriver:

Min søn bruger det om efteråret, før det bliver minusgrader

tak for svar Men har han det så bare uden på hans tøj? Og så ikke noget tøj ud over termotøjet?

Anmeld

12. august 2011

132319

L.J.L skriver:

tak for svar Men har han det så bare uden på hans tøj? Og så ikke noget tøj ud over termotøjet?

Jep

Hvis det er vådt, får han regntøj på udover

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

132319 skriver:

Jep

Hvis det er vådt, får han regntøj på udover

ok... Så blev jeg klogere Jeg synes bare det virker så varmt med alt det tøj der, men han kan jo lige så godt komme i det til efteråret når vi nu har det liggende.

Hvad er egentlig det smarte ved termotøjet? I forhold til en god varm jakke og strømpebukser under bukserne?

Anmeld

12. august 2011

132319

L.J.L skriver:

ok... Så blev jeg klogere Jeg synes bare det virker så varmt med alt det tøj der, men han kan jo lige så godt komme i det til efteråret når vi nu har det liggende.

Hvad er egentlig det smarte ved termotøjet? I forhold til en god varm jakke og strømpebukser under bukserne?

Hjalte har haft det på ud over leggins og cowboybukser. I år tror jeg dog at vi dropper hans leggins

Jamen det smarte er at de jo kan "tåle" at blive beskidte (ikke fordi cowboybukser ikke kan det, men så skal de ikke skiftes når man kommer ind) og da det er termo, regulerer det temperaturen så barnet ikke kampsveder i det

Vi har altid haft termotøj til Hjalte og jeg ville ikke undvære det.

Anmeld

12. august 2011

Dot D

L.J.L skriver:

ok så de har det på som overtøj når det bliver efterår??

Ja og nej. Hvis det overtøj de har er for varmt feks, så får de termotøj på, men ellers ja, som overtøj/extra tøj Var det til at forstå?

Feks i dag, hvis nu Sophus vil ud og lege, så kunne jeg finde på at give ham termo jakke på, den er lidt varmere end en trøje, når nu det blæser lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.