Juniordyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
583 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2011

AnneBJ

Har man brug for to? 

Vi har været glade for to babydyner, en til barnevognen og en til sengen, og så kunne man altid hente den anden ved tisseuheld og lignende.

Men juniordynen kan jo næppe være i barnevognen, så der bruger man vel en babydyne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Kit

Rigtig godt spørgsmål - jeg har overvejet det samme. Så følger lige med

Anmeld

12. august 2011

An&Jo

AnneBJ skriver:

Har man brug for to? 

Vi har været glade for to babydyner, en til barnevognen og en til sengen, og så kunne man altid hente den anden ved tisseuheld og lignende.

Men juniordynen kan jo næppe være i barnevognen, så der bruger man vel en babydyne?

jeg har 3..

Jeg har en i sengen
en i barnevognen (jo den kan sagtens være der.. )
og så en i dagplejen hvor han sover i hendes vogn, men selv skal have dyne med

Anmeld

12. august 2011

AnneBJ

An&Jo skriver:

jeg har 3..

Jeg har en i sengen
en i barnevognen (jo den kan sagtens være der.. )
og så en i dagplejen hvor han sover i hendes vogn, men selv skal have dyne med

Hm ja det er selvfølgelig smart med 2 så, når den godt kan være i barnevognen..

Vi bor nemlig i 2-planshus, og han sover på 1.sal, og barnevognen står nede i haven, så jeg gider ikke "slæbe" dyner frem og tilbage..

Men så vil jeg nemlig købe en god voksendyne og dele i to, istedet for at købe 2 junior..

Tak for dit svar

Anmeld

12. august 2011

NinaNymannMadsen

vi har kun en junior dyne. men skal dog ha en mere har vi snakket om.

men lige nu sover hun med sin junior her hjemme og så har hun en babydyne i barnevognen som hun sagtens kan bruge uden problemer.

men ja det er nok smart nok at købe en voksen og bare dele den over, det er da hvertfald billigere i længden også.

den junior dyne var har, er en vi har fået af min svigermor og det er også bare en delt voksen dyne som hun brugte til hendes tvillingedrenge den gang hvor den så er blevet vasket siden jo og brugt hjemme ved dem til de andre børnebørn

Anmeld

12. august 2011

kirsti

vi brugte babydyne og sådan en sovepose ting der kunne spændes fast så han slap for sele i barnevognen og så havde han juniordyne i sengen

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

AnneBJ skriver:

Har man brug for to? 

Vi har en juniordyne og en babydyne. Babydynen bruger han i klapvognen når han skal sove, og hvis han skal putte i sofaen. Juniordynen bruger han kun når han skal sove om natten

Anmeld

12. august 2011

An&Jo

AnneBJ skriver:

Hm ja det er selvfølgelig smart med 2 så, når den godt kan være i barnevognen..

Vi bor nemlig i 2-planshus, og han sover på 1.sal, og barnevognen står nede i haven, så jeg gider ikke "slæbe" dyner frem og tilbage..

Men så vil jeg nemlig købe en god voksendyne og dele i to, istedet for at købe 2 junior..

Tak for dit svar

nu bor jeg godt nok bare i et plans rækkehus, og vognen står på hans værelse.. Men jeg er altså glad for at jeg har 3, for hvis han nu tisser igennem, jamen så er der en anden der kan bruges imens der bliver vasket.. og han skal jo have en i dagplejen som er med hjemme hver weekend for at få vasket sengetøj (medmindre der er sket uheld selvfølgelig, så er den også vasket tidligere)

ja jeg ville ihvertfald ikke undvære alle mine 3 dyner..

Anmeld

12. august 2011

TrineCT

AnneBJ skriver:

Har man brug for to? 

Hjalte har en juniordyne i sin seng og en babydyne i barnevognen. Når vinteren for alvor sætter ind bliver babydynen byttet ud med en Duniduo og fårskind i bunden af vognen.

Trine

Anmeld

12. august 2011

AnneBJ

Det lyder jo til at jeg i hvert fald roligt kan købe en voksendyne og dele, så jeg har to... 

Tak for alle Jeres gode svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.