Nogen der ved (Nintendo Wii)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hvad koster det at anskaffe sig sådan en? Altså med hele pakken, så man kan spille golf, bowle, fitness, yoga osv? Og gerne så man kan være to om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Pia.

Med alt gav vi ca. 3000 kr. vores store unger har lige fået den i julegave... og vi købte ved siden af en ekstra kontroler (staves?) Den skal man bruge hvis man skal spille to....

Knus Pia.

Anmeld

5. januar 2009

Pia.

PiaR skriver:

Med alt gav vi ca. 3000 kr. vores store unger har lige fået den i julegave... og vi købte ved siden af en ekstra kontroler (staves?) Den skal man bruge hvis man skal spille to....

Knus Pia.

mig igen... spillet wii sport høre med til wiién når du køber den....

Anmeld

5. januar 2009

LotteN

selve wii,hvor sportsspillet er til, kan du vidst få til en 2100-2200 kr. (det er med en kontroller). og der er sportsspillet også med.
Hvis du skal have wii fit (fitness yoga m.m) så koster det lige nu i bilka 800 kr

en ekstra kontroller koster vidst 300 kr (men er ikke sikker)

Anmeld

6. januar 2009

Mimic

wii sports er med i pakken når du køber en wii, og så er der kun en remote og en nunchuk med, skal du ud og købe ekstra tilbehør til din wii, er siden www.pricerunner.dk, et godt bud, i butikkerne koster ekstra remotes nemt 3-400 kr. men på den side kan du få dem helt ned til 100 kr.
wii fit kan man også finde på den side, vi fandt et til 500 kr. her den anden dag......

en wii står til 3200 med wii sports og med ekstra remote og nunchuk vil jeg tro det løber op i 4000 kr, men søg på nettet, der finder man det hele lidt billigere

held og lykke

Fra Linda

Anmeld

6. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Manga tak for hjælpen - har lige et par ekstra ?

For at få det jeg skrev i første indlæg skal jeg have:
Wii´en i sig selv,
2 kontrollere,
2 nunchuks - hvad er det i øvrigt , det der bræt?,
sports spillet - er både golf, yoga, fitness og bowling med i det spil?

Er der mere man skal anskaffe sig?

Tusind tak for jeres hjælp.

Anmeld

7. januar 2009

Mimic

du skal ha en wii konsol, med i den er der et sæt controlere, dvs en remote og en nunchuk, (som du skal bruge når du f.eks bokser i wii sports), og så følger wii sports med i derogså, wii fit er et bræt og et "spil" man køber ved siden af...
wii sports er bowling, golf, boksning, tennis og baseball wiii fit er yoga, fitness osv...

håber det er forståeligt??

Linda

Anmeld

7. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Årh, okay, så tror jeg den er ved at være feset ind

Hvis jeg køber "startpakken", skal jeg "blot" anskaffe mig en kontroller+nunchuk mere (er begge dele i samme pakning?) og wii fit, for at have hele "pakken" til to personer?

Anmeld

7. januar 2009

stumpen-89

Kontroller (500 kr) og nunchuk (250 kr) er hver for sig

Priserne kan variere lidt

Anmeld

8. januar 2009

xxx

Hvis du har dankort, kan du prøve at tjekke siden her ud.

http://www.coolshop.dk/catalog/index.php?cPath=145&osCsid=1c3ab6a8714f2f3839def2296976cbf2

Der handler jeg altid spil og tilbehør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.