Så sidder jeg og tuder igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, mig og kæresten skændes bare konstant for tiden! Om alt og intet. F.eks. kan han blive moster sur, hvis han kommer hjem og der står en skål på bordet fra jeg har givet vores datter mad. :s og ja, jeg ér dårlig til at rydde op - men én fucking skål! :/
Vi HAR snakket om at gå fra hinanden, alt for mange gange. Men ingen af os vil undvære den anden.
Åh.. Jeg ved godt, at I intet kan gøre ved det. Havde bare brug for at komme ud med det! Føler ikke jeg har nogen at snakke med det om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

JulieAlex89

Først får du lige et stort  af mig!

Kan i ikke sætte jer ned og snakke om, hvad det er der er træls, fx hvad du godt kunne tænke dig at han gjorder eller ikke gjorder og omvendt?

Jeg håber i finder ud af det!

Knus

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, mig og kæresten skændes bare konstant for tiden! Om alt og intet. F.eks. kan han blive moster sur, hvis han kommer hjem og der står en skål på bordet fra jeg har givet vores datter mad. :s og ja, jeg ér dårlig til at rydde op - men én fucking skål! :/
Vi HAR snakket om at gå fra hinanden, alt for mange gange. Men ingen af os vil undvære den anden.
Åh.. Jeg ved godt, at I intet kan gøre ved det. Havde bare brug for at komme ud med det! Føler ikke jeg har nogen at snakke med det om

Øv, du får lige et kram 

Det er aldrig rart at skændes! Men er i gode til at tale sammen? Og når jeg siger "tale sammen" mener jeg ikke råbe anklager i hovedet af hinanden, men stille og roligt tale om de ting, som i ikke er tilfredse med? Det er vigtigt at i får sådanne nogle snakker, hvor i snakker om tingene stille og roligt uden at lyde sure, anklagende og gå til modangreb. Men hvor i begge lytter og tager tingene til jer.

Hvis i ikke kan det, så synes jeg måske i skal prøve en parterapeut, inden det går helt i stykker!

Anmeld

11. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

jeg ved godt det kan lyde ondt det her....

men hvis i ik kan undvære hinanden, men i kan heller ik finde ud af og løse jeres problem...

så skal i måske inorer jeres behov og så tænke på jeres datter... jeg mener hun kan jo ik holde til og vokse op i et hjem fuld af skænderi heletiden....

selvfølgelig kan jeg godt forstå i helst vil være sammen men hvis det ikke er det bedste for jeres datter skulle i måske overveje om det er det værd

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Først får du lige et stort  af mig!

Kan i ikke sætte jer ned og snakke om, hvad det er der er træls, fx hvad du godt kunne tænke dig at han gjorder eller ikke gjorder og omvendt?

Jeg håber i finder ud af det!

Knus

Tak

Jo, det prøver vi også på.. Men når det er en masse småting så lyder det så åndssvagt når man siger det højt :s

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Øv, du får lige et kram 

Det er aldrig rart at skændes! Men er i gode til at tale sammen? Og når jeg siger "tale sammen" mener jeg ikke råbe anklager i hovedet af hinanden, men stille og roligt tale om de ting, som i ikke er tilfredse med? Det er vigtigt at i får sådanne nogle snakker, hvor i snakker om tingene stille og roligt uden at lyde sure, anklagende og gå til modangreb. Men hvor i begge lytter og tager tingene til jer.

Hvis i ikke kan det, så synes jeg måske i skal prøve en parterapeut, inden det går helt i stykker!

Tak

Synes vi er gode til at snakke sammen.. Altså vi står i hvert fald aldrig og råber :b Jeg ender altid med at tude - og så kan jeg ikke råbe.

Vi har snakket om det.. Der er sådan noget gratis familierådgivnings-halløj her i byen, og det var måske et forsøg værd

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg ved godt det kan lyde ondt det her....

men hvis i ik kan undvære hinanden, men i kan heller ik finde ud af og løse jeres problem...

så skal i måske inorer jeres behov og så tænke på jeres datter... jeg mener hun kan jo ik holde til og vokse op i et hjem fuld af skænderi heletiden....

selvfølgelig kan jeg godt forstå i helst vil være sammen men hvis det ikke er det bedste for jeres datter skulle i måske overveje om det er det værd

Vi skændes aldrig foran hende! Og hun er heller ikke så gammel, så hun ville ikke kunne forstå det alligevel.. Selvfølgelig kan hun mørke hvis vi er sure eller kede af det.. Men jeg synes vi er gode til at "gemme" det, til hun sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.