Havde aldrig drømt om det sku være så hårdt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Hvem?

Lauge (på 18 mdr) startede for første gang i DP i Mandags og jeg må sige jeg er tudefærdi, hver gang jeg aflevere ham, jeg når liiii ud af døren også står det ud af mig, og han er det kun fra 8.30-11.30, hva fanden gør jeg når han ska være der en hel dag?

Det har krævet maaaange tårer, dog mest fra mig, Lauge er dog heller ikke helt vild med det endnu, men det er jo altså også første gang han er afsted uden mor, han elsker hans DP-mor og han er tryg ved hende, så det er bare så skønt.

Og hva så når Hjalte starter her d. 01 Sep??

Amen Christ, det overlever jeg da ikke, begge mine drenge ska ud og passes......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Lauge (på 18 mdr) startede for første gang i DP i Mandags og jeg må sige jeg er tudefærdi, hver gang jeg aflevere ham, jeg når liiii ud af døren også står det ud af mig, og han er det kun fra 8.30-11.30, hva fanden gør jeg når han ska være der en hel dag?

Det har krævet maaaange tårer, dog mest fra mig, Lauge er dog heller ikke helt vild med det endnu, men det er jo altså også første gang han er afsted uden mor, han elsker hans DP-mor og han er tryg ved hende, så det er bare så skønt.

Amen Christ, det overlever jeg da ikke, begge mine drenge ska ud og passes......

puhhhhh kan kun forestille mig det  jeg gruer for den dag Hasse skal afsted.. regner med han skal afsted til maj/juni nsæte år og så er han 2 år og 2-3 mdr, og jeg ser bestemt ikke frem til det.... jeg kan slet ikke forestille mig at andre skal trøste ham når han bliver ked eller noget... okay, det gør faktisk helt ondt i maven bare at tænke på det....

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Årh føler så meget med dig!!
Har godt nok aldrig prøvet det, men sidderpræcis med den frygt som du beskriver.. Kan næsten ikke klare tanken..  Ville bare ønske vi vandt i lotto og jeg bare kunne arbejde deltid..
Håber det bliver godt og at Lauge vænner sig helt til det.. samt at du får det bedre med det også når den næste skal starte..
Kæmpe kram

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

signe. skriver:

puhhhhh kan kun forestille mig det  jeg gruer for den dag Hasse skal afsted.. regner med han skal afsted til maj/juni nsæte år og så er han 2 år og 2-3 mdr, og jeg ser bestemt ikke frem til det.... jeg kan slet ikke forestille mig at andre skal trøste ham når han bliver ked eller noget... okay, det gør faktisk helt ondt i maven bare at tænke på det....

Jeg har heldigvis været så heldig både at få dem det samme sted hen, men også til en DP-mor jeg har kendt hele mit liv, hun har været DP'er siden 1989 og hun er så sød og kærlig overfor ungerne, så det trøster mig lidt, og alligevel ikke.

For hold op det er hårdt, virkelig hårdt....

Anmeld

11. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Jeg har heldigvis været så heldig både at få dem det samme sted hen, men også til en DP-mor jeg har kendt hele mit liv, hun har været DP'er siden 1989 og hun er så sød og kærlig overfor ungerne, så det trøster mig lidt, og alligevel ikke.

For hold op det er hårdt, virkelig hårdt....

årh det kan man kalde held Jeg bor jo i en "ny" by, har kun boet her i 5 år, så jeg kender ingen af de DP her, sådan på den fortrolige måde

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

signe. skriver:

årh det kan man kalde held Jeg bor jo i en "ny" by, har kun boet her i 5 år, så jeg kender ingen af de DP her, sådan på den fortrolige måde

Det priser jeg mig hvert fald også lykkelig for, hun er guld til sådan to brødre så tætte

Men det er særdeles ik sjovt li nu

Anmeld

11. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Det priser jeg mig hvert fald også lykkelig for, hun er guld til sådan to brødre så tætte

Men det er særdeles ik sjovt li nu

føler virkelig med dig.. så kan du træste mig om et lille års tid, når jeg står i samme situation

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

signe. skriver:

føler virkelig med dig.. så kan du træste mig om et lille års tid, når jeg står i samme situation

Så siger jeg garanteret som jeg får af vide nu alle steder fra:

"Om ganske kort tid vil han elske det og slet ikke med hjem igen".

Syntes stadig det er meeeeeget sørgeligt

Anmeld

12. august 2011

Brams

Bondefruen skriver:

Var igennem helt det samme da Lærke startede i DP, synes det var helt forfærdeligt

Fat mod for det bliver bedre, men accepter at du har det sådan lige nu og at det er ok at have det sådan

Anmeld

12. august 2011

louisevl

Bondefruen skriver:

Åh jeg gruer bare for om 1 år når Jakob skal ud Men mon det ikke oftest er hårdest for os mødre...

Kan så trøste dig med at Lauge ikke har været ked af det idag...Min mor var nede med hendes børn og lege ved Susanne idag og hun sagde at Lauge gik og hyggede sig og legede fint og at det virkede til at han var glad for Susanne...

Men det er da dejligt du har sådan en lang indkøringsperiode, så du kan hente ham tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.