1 år og skøøøøøøn :-) + billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. august 2011

K&S

Så er det vist på tide med en opdatering herfra, det er ved at være lææænge siden! Den 3. august fyldte Anton 1 år...!

Vi var i sommerhus den uge, men alligevel kom alle 4 "bedster" og onkel Alex (min bror) på besøg og fejrede dagen med Anton

Farmor havde været så sød at lave en lagkage og bage nogle boller, som vi nød under solens stråler i haven  og så fik han masser af gaver (STORE gaver), som vi skulle have med hjem i bilen, SCHEISSE hvor var den proppet til bristepunktet

Dagen efter tilbragte vi i Knuthenborg Safaripark sammen med onkel Alex, det var en helt igennem fantastisk dag og Anton var helt vild med alle dyrene

Anton har lige haft skoldkopper (hele 5 stk.)

Men uheldet ramte ham alligevel  

Anton stak hele hånden ned i en kop ny-ophældt kaffe i mandags, så vi tilbragte 6 timer på skadestuen, hvor vi sad og skyllede hans hånd i koldt vand  han havde MEGA store vabler på næsten alle fingre og han skreg af smerte, så sygeplejersken måtte klippe hul på vablerne og fjerne en masse hud, der simpelthen var løs...! Han har nu hånden forbundet og skal have det indtil torsdag i næste uge, hvor vi skal til egen læge. Lægen på skadestuen mente heldigvis ikke, at han vil nogle mén af episoden, så vi

Vi er heldigvis begge hjemme i denne uge, så vi kan hygge med ham hele dagen lang, for han er meget pylret (forståeligt nok) og har brug for kontakt hele tiden  men derfor kan man da godt stadig være en lille bandit med glimt i øjet og smil over hele hovedet  I dag har vi hygget med hjemmelavede amerikanske pandekager med blåbær sirup MUMS MUMS

I skal selvfølgelig ikke snydes for lidt (læs: MANGE) billeder af vores fantastiske lille mand  

Puha, det blev et langt indlæg, men TUSIND tak fordi I læste med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Ryberg

lyder som en dejlig fødselsdag, og sikke en masse dejlige billeder Han er jo altså bare for lækker!

og AAV da.. jeg krummede helt tæer da jeg læste han har haft hånden nede i en kop varm kaffe.. av av ... puhaa.. det må altså have gjort ondt....

og dejligt at skoldkopperne er overstået, jeg venter stadig på lasses...

og tillykke med din Tumling (1 år)

Anmeld

11. august 2011

VNB

Sikke nogle SKØNNE billeder!  han er bare nutsi! Især det billede hvor han er lille bitte på en stoooor strand! LOVE IT! 

Lyder til at han havde en fantastisk 1 års fødselsdag  

hvor var det bare synd at han brændte sin lille hånd! Det er bare min store frygt at min søn også skal få fat i sådan en varm kop en dag  de små pilfingre altså!  

Anmeld

11. august 2011

K&S

KittyGirl skriver:

lyder som en dejlig fødselsdag, og sikke en masse dejlige billeder Han er jo altså bare for lækker!

og AAV da.. jeg krummede helt tæer da jeg læste han har haft hånden nede i en kop varm kaffe.. av av ... puhaa.. det må altså have gjort ondt....

og dejligt at skoldkopperne er overstået, jeg venter stadig på lasses...

og tillykke med din Tumling (1 år)

Ih, tusind tak  han havde en helt fantastisk dag, det var så dejligt at se ham hygge med familien og lege med gaverne

Tro mig, det gjorde også MEGET ondt indeni hos både mor og far, jeg var grædefærdig, da vi sad og skyllede hans hånd - han blev så træt af at skrige, at han faldt i søvn på min arm

Men det er dejligt at han stadig kravler derud af (dog lidt langsommere) - og han bruger da bare venstre hånd istedet for

Anmeld

11. august 2011

D-Micka

Årrrh.. Hvor er han dog bare kær

Anmeld

11. august 2011

MIWULA

Hold da op han er blevet stor og hvor er han dog bare kær. Mange gange tillykke med ham.

Anmeld

12. august 2011

K&S

VNB skriver:

Sikke nogle SKØNNE billeder!  han er bare nutsi! Især det billede hvor han er lille bitte på en stoooor strand! LOVE IT! 

Lyder til at han havde en fantastisk 1 års fødselsdag  

hvor var det bare synd at han brændte sin lille hånd! Det er bare min store frygt at min søn også skal få fat i sådan en varm kop en dag  de små pilfingre altså!  

TUSIND TAK, jeg er jo også helt vild med ham

Billedet af ham på den stranden var "jeg kravler så hurtigt jeg kan, for at se om jeg kan nå vandet, inden mor og far ser det"

Det gjorde også bare SÅ ondt at se vores lille mand have så mange smerter  men han er en tough lille mand

Anmeld

12. august 2011

K&S

D-Micka skriver:

Årrrh.. Hvor er han dog bare kær

Ih, tusind tak for de søde ord

Anmeld

12. august 2011

K&S

MIWULA skriver:

Hold da op han er blevet stor og hvor er han dog bare kær. Mange gange tillykke med ham.

Jaaa, han bliver SÅ stor - og det går aaaalt for stærkt

Håber snart vi ser jer alle 3 igen

Anmeld

12. august 2011

MIWULA

K&S skriver:

Jaaa, han bliver SÅ stor - og det går aaaalt for stærkt

Håber snart vi ser jer alle 3 igen

Hehe ja det sys jeg oz det gør her.  

Ja og i lige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.