Drenge vinter tilbehør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. august 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Okay så, vi siger 80 kr.

De er desværre solgt imellem tiden  på trendsales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Svenne

bullerbassen skriver:

De er desværre solgt imellem tiden  på trendsales

Okay. Det var da så hvertfald sidste gang jeg PRØVEDE på at handle med dig.

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Okay. Det var da så hvertfald sidste gang jeg PRØVEDE på at handle med dig.

Jamen det er skam helt i orden - nu har vi jo altså IKKE indgået en aftale . Vi har snakket om prisen , kunne jo altså ikke vide om du ville give det jeg skrev. Skulle jeg så sige nej til en anden. Og så du sprang fra.

Men det er HELT i orden du er sur - men har IKKE sprunget fra en handel ... Du har ikke sagt ja til den pris jeg skrev før efter.

Anmeld

30. august 2011

Svenne

bullerbassen skriver:

Jamen det er skam helt i orden - nu har vi jo altså IKKE indgået en aftale . Vi har snakket om prisen , kunne jo altså ikke vide om du ville give det jeg skrev. Skulle jeg så sige nej til en anden. Og så du sprang fra.

Men det er HELT i orden du er sur - men har IKKE sprunget fra en handel ... Du har ikke sagt ja til den pris jeg skrev før efter.

Nej, det siger jeg heller ikke, du har. JEG gider bare ikke handle med dig en anden gang og det er jo mit valg.

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

Svenne skriver:

Nej, det siger jeg heller ikke, du har. JEG gider bare ikke handle med dig en anden gang og det er jo mit valg.

Det er skam helt iorden - God dag til dig Tøse sur kan man altid blive vi har IKKE indgået en aftale , så at du bliver sur er for mig LANGT ude i hampen

Anmeld

31. august 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.