Gelénegle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

lonemus

Nogle her der laver deres egne gelénegle??

Det gør jeg, men kunne godt bruge ét råd eller to, hvis nogen er gode til at lave dem

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Mormilla

Jeg har lavet det nogen gange. Hvad er problemet??? Måske kan jeg hjælpe...

Anmeld

5. januar 2009

lonemus

Mormilla skriver:

Jeg har lavet det nogen gange. Hvad er problemet??? Måske kan jeg hjælpe...

Hejsa!

Tak fordi du svarer

Jamen det er simpelthen fordi de slipper så hurtigt i kanten...de holder max 1 uge, så jeg ved jeg gør noget forkert, for de skulle da gerne kunne holde 2-3 uger.

Jeg gør sådan:
filer, buffer, gel wipe, primer og så begynder jeg med geléen.
Jeg ved jeg gør noget galt i starten, siden det ikke holder længere, men hvad??
- der hvor jeg har købt produkterne mener de jeg skal undlade gel wipe og kun bruge den efter hver gang de har været i uv-lys. Noget med gel wipe lægger hårerne ned igen, som man lige har filet frem.

Hvad tror du jeg gør forkert?..det var lige før jeg skulle bruge lim under geléen, men det bliver nok ikke noget kønt resultat!

Lone

Anmeld

5. januar 2009

Diana...

Det lyder som om det er dine negle der ikke kan med det produkt det har jeg været ude for og måtte så skifte til noget andet der er jo flere negle som modarbejder forskellige produkter...

Anmeld

5. januar 2009

lonemus

Diana/Claus skriver:

Det lyder som om det er dine negle der ikke kan med det produkt det har jeg været ude for og måtte så skifte til noget andet der er jo flere negle som modarbejder forskellige produkter...

Mener du gelé i det hele taget eller bare lige den gelé??
Fordi når jeg får lavet det hos en negleteknikker, så holder det 2-3 uger, så jeg må åbenbart godt kunne med gelé.......tror egentlig bare det er mig der gør nogte forkert, fordi nogle af neglene er værre, end andre!!!

Jeg ved bare det er meget vigtigt at file/buffe rigtigt, ellers holder det ikke. Så tænkte jeg måske gjorde noget i en forkert rækkefølge eller lign.!!

Lone

Anmeld

5. januar 2009

Diana...

lonemus skriver:

Mener du gelé i det hele taget eller bare lige den gelé??
Fordi når jeg får lavet det hos en negleteknikker, så holder det 2-3 uger, så jeg må åbenbart godt kunne med gelé.......tror egentlig bare det er mig der gør nogte forkert, fordi nogle af neglene er værre, end andre!!!

Jeg ved bare det er meget vigtigt at file/buffe rigtigt, ellers holder det ikke. Så tænkte jeg måske gjorde noget i en forkert rækkefølge eller lign.!!

Lone

nåå oki ja så er det nok noget der gøres forkert... hmm ja det kan jeg så ikke hjælpe med. håber du finder ud af det øvelse gør mester så du må bare blive ved med at prøve

Knus Diana

Anmeld

5. januar 2009

lonemus

Diana/Claus skriver:

nåå oki ja så er det nok noget der gøres forkert... hmm ja det kan jeg så ikke hjælpe med. håber du finder ud af det øvelse gør mester så du må bare blive ved med at prøve

Knus Diana

Helt okay, men tak for dit indlæg alligevel - det kunne jo sagtens have været det

Anmeld

5. januar 2009

Kvindemin

Har uddannelsen, så spørg bare løs. Kan måske hjælpe dig

Anmeld

5. januar 2009

Christinahr

Efter de er sat på og når du plejer dem skal du slibe kanterne med en meget mild fil og derved burde du undgå problemet

Anmeld

6. januar 2009

Mormilla

lonemus skriver:

Hejsa!

Tak fordi du svarer

Jamen det er simpelthen fordi de slipper så hurtigt i kanten...de holder max 1 uge, så jeg ved jeg gør noget forkert, for de skulle da gerne kunne holde 2-3 uger.

Jeg gør sådan:
filer, buffer, gel wipe, primer og så begynder jeg med geléen.
Jeg ved jeg gør noget galt i starten, siden det ikke holder længere, men hvad??
- der hvor jeg har købt produkterne mener de jeg skal undlade gel wipe og kun bruge den efter hver gang de har været i uv-lys. Noget med gel wipe lægger hårerne ned igen, som man lige har filet frem.

Hvad tror du jeg gør forkert?..det var lige før jeg skulle bruge lim under geléen, men det bliver nok ikke noget kønt resultat!

Lone

Nu har jeg jo aldrig gjort det med uv-lys, så det kan godt være at det er problemet...

Men ellers prøv at file dine negle lidt mere ru, det har en del at sige til om de bliver siddene. Jo mere ru de er jo bedre har de ved at sidde fast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.