dilemma, brug for råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

pipsen

hejsa piger

Jeg er i uge 30 og graviditeten går indtil videre ganske fint. Der bliver dog holdt ekstra øje med mig, da sidste graviditet var fyldt med problemer.
Jeg står og skal flytte til Danmark i denne uge fra London og vi skal selvfølgelig have vores lille vuffer med. For at få ham med er vi nødt til at køre i bil fra London over Calais og derfra hjemad til DK. Det bliver til en køretur på omkring 11 timer + et par timer på færgen... Ville I turde det på nuværende tidspunkt?
Det ville betyde noget for mig, at vi rejser sammen hjem hele familien også af hensyn til vores søn på 3, som også skal med. Ham er jeg ikke bekymret for i bilen, han er en stjerne i bilen og eeelsker det. Alternativet er at rejse med flyet sammen med min dreng og så lade manden og hunden tage turen selv.. snøft..
Er i tvivl.. hvad ville I gøre?
Kh Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Nadi

Hej Lena.

Først vil jeg lige sige tillykke med graviditeten!

Nej jeg er ikke i tvivl. Jeg ville helt klart ta turen i bil, og så holde en masse pauser og så få en rigtig hyggelig familietur ud af det. Jeg ville sagtens turde ta turen, og jeg ville også være mere tryg sammen med min mand i en bil end helt alene med min søn i et fly.

Rigtig god flytning til dig

-Nadia

Anmeld

5. januar 2009

Stumpen

Tag du rolig på den lange køretur, det sker der ikke noget ved..
Qnus Anja..

Anmeld

5. januar 2009

mette moren

jeg skal måske til sverige her i januar månede... færgetur på 4 timer, ved heller ikk helt om jeg tør mette 32+0

Anmeld

5. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jeg hadde taget den lange turen. Selv rejste jeg til Norge med båden. Rundt uge 33/34 I min graviditet, bådturen tok rundt 10timer..

MVH Linda..

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

Jeg ville følges med min familie... Og hjertelig tillykke med graviditeten,... majbritt

Anmeld

5. januar 2009

pipsen

Ih tak for jeres svar, så tager jeg med familien, bliver også rart at slutte af og begynde igen sammen i stedet for hver for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.