Suprecur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.220 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er startet op i IVF, og tager nu Suprecur næsespray 4 gange dagligt. Sulle have haft min Mens. igår.

Det jeg gerne vil vide er, om der er nogle af jer andre der har oplevet bivirkninger som lidt ømme brystvorter og at jeres mens. er forsinket selvom i har mens. smerter på 3-4 døgn. min mens plejer at være meget præcis, og jeg vil jo gerne have den er overstået til jeg skal til scanning på onsdag.

I de papier jeg har fra skejby, der står der ikke noget om at jeg skal kontakte dem hvis mens. ikke er slut på scannings dagen.

Er der nogen der har noget erfaring og viden om dette her, for så må i meget gerne dele den med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er startet op i IVF, og tager nu Suprecur næsespray 4 gange dagligt. Sulle have haft min Mens. igår.

Det jeg gerne vil vide er, om der er nogle af jer andre der har oplevet bivirkninger som lidt ømme brystvorter og at jeres mens. er forsinket selvom i har mens. smerter på 3-4 døgn. min mens plejer at være meget præcis, og jeg vil jo gerne have den er overstået til jeg skal til scanning på onsdag.

I de papier jeg har fra skejby, der står der ikke noget om at jeg skal kontakte dem hvis mens. ikke er slut på scannings dagen.

Er der nogen der har noget erfaring og viden om dette her, for så må i meget gerne dele den med mig

Har ikke erfaring at dele ud af, da jeg får p-piller for at få mens... Men de tegn du beskriver er ligesom når man er gravid.. Prøv lige at tage en test...

Anmeld

11. august 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Det gør ikke noget at du bløder når du skal scannes
Er sikker på alt er okay
Jeg havde også lidt ømme beystvorter da jeg var på suprecur

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde forventet mens.dag tirsdag eller onsdag. Jeg tog en test igår, bare for at være sikker, og den var negativ, desværre.

Er glad for at det ikke gør noget at jeg har mens. på scanningsdagen, men hvad nu hvis det ikke kommer, bliver det hele så udsat??

Anmeld

11. august 2011

baby84

Anonym skriver:

jeg har hørt at det er helt normalt med de bivirkninger, som du beskriver. Endvidere har min mens også være forsinket de gange hvor jeg har nedreguleret, men er altid kommet inden scanning. Det er jeg sikker på at din også gør, så vær ikke nervøs.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

I har hjulpet og beroliget mig meget, så nu ser jeg bare frem til den første scanning så jeg kan komme i gang med hormonerne.

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der også er på Skejby fertilitetsklinik?? Det er jo nok forskelligt fra klinink til klinik.

Ved du/i om man skal udsætte det hele hvis man ikke har fået mens. til scanningen, eller hvad der så sker??

Jeg ved god at jeg bare skal tage det roligt, men jeg har det nu bedst med at vide hvad der evt kan ske, så jeg ikke bliver skuffet og ked, for så er jeg jo lidt forberedt

Anmeld

12. august 2011

modesty

Det undrer mig at du ikke har fået at vide af din læge at forsinket mens er en helt normal bivirkning - noget de fleste oplever faktisk. Men der er i hvert fald intet at være nervøs for, det er normalt :-)

Anmeld

12. august 2011

modesty

Anonym skriver:

Er der nogen der også er på Skejby fertilitetsklinik?? Det er jo nok forskelligt fra klinink til klinik.

Ved du/i om man skal udsætte det hele hvis man ikke har fået mens. til scanningen, eller hvad der så sker??

Jeg ved god at jeg bare skal tage det roligt, men jeg har det nu bedst med at vide hvad der evt kan ske, så jeg ikke bliver skuffet og ked, for så er jeg jo lidt forberedt

Man går ikke videre i forløbet før du har fået din mens. Så får du bare suprecur nogle flere dage, indtil mensen kommer :-)

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Man går ikke videre i forløbet før du har fået din mens. Så får du bare suprecur nogle flere dage, indtil mensen kommer :-)

Jeg har ikke været til samtale denne her gang, fordi jeg var det ved vores "første forsøg". problemet er at jeg ikke kan huske hvad vi har fået af vide dengang for mange måneder siden. Jeg nåede dengang at være til sygeplejerske samtale, og starte op på suprecur, men fandt ud af at vi var blevet gravide af os selv, så vi stoppede igen. Men graviditeten sad desværre uden for livmoderen, og vi har ikke været klar til at komme igang igen før nu.

Jeg troede egentlig også at jeg skulle til samtalen igen, men det var ikke tilfældet, og jeg husker vist ikke så godt, for jeg har glemt det meste af det vi fik afvide dengang 

Mange tak for dit svar, det er rart at vide hvad der kommer til at ske alt efter om mens. kommer eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.