er lidt urolig for min søn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg hentet ham fra dp her idag og hygger med ham som altid jeg ville så skifte ham og han prøver at komme op og sidde..

kigger så på venstre side af ham og kan se han har en hel bobbel/hævning ved det nederest riben ringer til lægen med det sammen og kan først få en tid i morgen...

han har ikke ondt eller noget det ser bare lidt voldsomt ud syntes jeg.....

puha ja ve ikke hvad jeg ville andet end lige at få luft og håbe på man ville sige det er da helt normalt selv om jeg ikke lige tror på det....

puha skal lige siges han er 9 mdr

en mor der er lidt urolig for sin søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

MLT

Puha, det lyder ikke rart .. Jeg har aldrig hørt om det, men håber da ikke, at det er noget alvorligt 

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Puha, det lyder ikke rart .. Jeg har aldrig hørt om det, men håber da ikke, at det er noget alvorligt 

det håber jeg heller ikke men lægen lød ikke vild bekymret ellers ville hun vel sige vi skulle kontagt vagtlægen

Anmeld

11. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

sagen er den at jeg hentet ham fra dp her idag og hygger med ham som altid jeg ville så skifte ham og han prøver at komme op og sidde..

kigger så på venstre side af ham og kan se han har en hel bobbel/hævning ved det nederest riben ringer til lægen med det sammen og kan først få en tid i morgen...

han har ikke ondt eller noget det ser bare lidt voldsomt ud syntes jeg.....

puha ja ve ikke hvad jeg ville andet end lige at få luft og håbe på man ville sige det er da helt normalt selv om jeg ikke lige tror på det....

puha skal lige siges han er 9 mdr

en mor der er lidt urolig for sin søn

Jeg har ikke noget bud på hvad det kan være..især ikke når der ikke er noget billede..men det er da godt at du kun skal vente til i morgen med at få kigget på det.

Og så får du et trøsteknus, det er aldrig rart at opleve den slags med sine børn...hjertet er bare ved at kravle ud af maven på en.

Kommer du med en up-date, når du har været hos lægen??

Kærligt kram
Sussie

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har ikke noget bud på hvad det kan være..især ikke når der ikke er noget billede..men det er da godt at du kun skal vente til i morgen med at få kigget på det.

Og så får du et trøsteknus, det er aldrig rart at opleve den slags med sine børn...hjertet er bare ved at kravle ud af maven på en.

Kommer du med en up-date, når du har været hos lægen??

Kærligt kram
Sussie

skal nok komme med en lille en med hvad der er sket hos lægen

det gør bare alt for ondt håber ikke der er noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.