Ammepiger, er I også ekstra sultne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.221 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2011

tinasmor

Jeg synes bare jeg er KONSTANT sulten. Min datter er en måned og jeg ammer ca hver anden time om dagen. Ved ikke om det er amninge, eller faktum at man bare sidder her hjemme men jeg er bare kanon sulten hele tiden. Hvis jeg ikke passede lidt på, så tror jeg, at jeg kunne spise 24-7

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

MelikkazMoar

tinasmor skriver:

Jeg synes bare jeg er KONSTANT sulten. Min datter er en måned og jeg ammer ca hver anden time om dagen. Ved ikke om det er amninge, eller faktum at man bare sidder her hjemme men jeg er bare kanon sulten hele tiden. Hvis jeg ikke passede lidt på, så tror jeg, at jeg kunne spise 24-7

Hvad med jer?

jeg er også mere sulten nu end jeg husker jeg før har været og ikke mindst tørstig

Anmeld

11. august 2011

fif

tinasmor skriver:

Hvad med jer?

Hejsa

Hehe, kan godt huske det, da min pige var en lille fis Hun suger jo osse alt energien ud af dig!! Men det vender igen, min pige er 8½måned idag, og ammer jo ikk på fuldtid længere, så nu sys jeg bare jeg spiser, normalt igen!!!

Anmeld

11. august 2011

tinasmor

MelikkazMoar skriver:

jeg er også mere sulten nu end jeg husker jeg før har været og ikke mindst tørstig

Ja, jeg tænker også at jeg faktisk drikker alt for lidt væske,  og nogle gange er det jo faktisk tørst der udformer sig i sult. Skulle nok være bedre til at få væske ind. Det var lettere da det var lidt varmere i vejret end dette efterårsvejr

Anmeld

11. august 2011

MelikkazMoar

tinasmor skriver:

Ja, jeg tænker også at jeg faktisk drikker alt for lidt væske,  og nogle gange er det jo faktisk tørst der udformer sig i sult. Skulle nok være bedre til at få væske ind. Det var lettere da det var lidt varmere i vejret end dette efterårsvejr

det er klart lettere med væske og varme jeg er heller ikke for god når det er sådan lummerklamt vejr

Anmeld

11. august 2011

Miriam11

tinasmor skriver:

Hvad med jer?

Jeg har det faktisk stik modsat. Efter jeg er begyndt at amme, føler jeg slet ingen sult, men er i stedet enormt tørstig HELE tiden.

Anmeld

11. august 2011

Fru.Mäes <3

Miriam11 skriver:

Jeg har det faktisk stik modsat. Efter jeg er begyndt at amme, føler jeg slet ingen sult, men er i stedet enormt tørstig HELE tiden.

Havde det på samme måde - spiste ikke meget da jeg ammede, men drak VIRKELIG meget vand

Anmeld

11. august 2011

tinasmor

Bare det var mig der ikke var sulten men bare tørstig, det ville være bedre for vægten, som man jo gerne vil have forsvinder hurtigt efter fødslen

Anmeld

12. august 2011

BABYPIGEnr4

tinasmor skriver:

Hvad med jer?

Man har brug for flere kalorier og mere væske under amningen. Hvor meget præcis står i "Graviditet, fødsel og den nye familie".

Baby'este hilsner fra Helle (29+3)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.