Er det bare mig eller?? (bleer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Ryberg

har ikke lige læst de andre indlæg..

men vi har også brugt libero altid.. og jeg havde samme oplevelse som dig, at jeg synes de blev tyndere....

Jeg er så begyndt at købe Aldis nu, de er bare super lækre og bløde og billige! og de holder altså på noget tis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Maja88

hvis det er active fit.. så er det meningen de skal være tyndere..

men ellers må du vælge comfort fit..

tror sagtens de kan holde. vi bruger lige nu 3 og de holder fra 19-7-9 stykker

Anmeld

11. august 2011

Moster Lagkage

Den lykkelige skriver:

Ha ha en kran
Ja jeg vidste slet kke at de har lavet dem om.. Men lyder jo til hos jer alle at de kan holde.. men når jeg kigger i bleen er det bare som en vatrundel  Virker slet ikke som noget fyld..

jeg lurede også lige en ekstra gang, da jeg første gang hev den nye slags ud af pakken.

Anmeld

11. august 2011

CeViss

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

Jeg har ikke brugt Libero til min søn så meget andet end til størrelse 3, men han begyndte at tisse igennem dem.

Så skiftede til Remas mærke "Landlord" Og de er super gode

Har aldrig haft problemer med dem, de er billige og svanemærket og astma og allergi mærket og det er bare et stort plus.

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

Den lykkelige skriver:

Ok.. men hun bruger også 7-18 kg nu.. Så det er ikke fordi hun springer i str.. men mente bare at have hørt at dem fra både rema og aldi kun var til lidt større baby'er.. Men bare mig der husker fejl..

du husker ganske rigtigt men det kun bleer i str 1 der ikke findes ... altså dem til de HELT spæde børn  

så du må se i øjnene at du nu har en stor baby

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

serinasmor skriver:

du husker ganske rigtigt men det kun bleer i str 1 der ikke findes ... altså dem til de HELT spæde børn  

så du må se i øjnene at du nu har en stor baby

Ha ha ha  Ja du har ret.. tiden går ALLLT for hurtig!!

Anmeld

11. august 2011

Mi

Jeg er også overrasket over hvor tynde libero har lavet deres bleer, men må indrømme at de her fungere helt perfekt og ligeså godt som de "gamle" liberobleer. Jeg har prøvet flere andre billige mærker, men det er altså libero som er bedst her.

Anmeld

11. august 2011

kamtok

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

Har ikke læst alle indlæggene, men hvis du ikke har set det/fået det afvide, så har Libero indført nye "slim fit" bleer. Dvs. at de er blevet MEGET tyndere, men har stadig den samme sugeevne. Vi bruger dem også herhjemme og jeg er ganske tilfreds med dem. Vi har brugt slim-fit udgaven i både str. 4 & 5, og de holder fint på både det ene og det andet, og vi behøver ikke at skifte i løbet af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.