så bliver han 5år (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2011

kirsti

Imorgen bliver bulrer hovedet 5 år. Jeg fatter slet slet ikke hvor tiden er blevet af! Jeg synes det var igår han var en lille bebs.

Nå men i får da lige lidt spam i anledning af fødselsdagen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

B&J

Stort tillykke med din store dreng... og sikke nogle helt igennem fantastiske billeder hvor er han en lækker mås.. og hvor er det bare super sødt der han putter med anden det er lige til at smelte hjerter

Anmeld

11. august 2011

kirsti

B&J skriver:

Stort tillykke med din store dreng... og sikke nogle helt igennem fantastiske billeder hvor er han en lækker mås.. og hvor er det bare super sødt der han putter med anden det er lige til at smelte hjerter

taaak (: ja den and den opfostrede vi i 4 flyttekasser på 2. sal, heldigvis tager det kun sådan et kræ 5 uger at blive gammel nok til at blive sat ud LOL

Anmeld

11. august 2011

B&J

kirsti skriver:

taaak (: ja den and den opfostrede vi i 4 flyttekasser på 2. sal, heldigvis tager det kun sådan et kræ 5 uger at blive gammel nok til at blive sat ud LOL

nåå hvor er i søde.. det ville jeg slet ikke kunne så ville jeg ende som VENNER hvor de har en and og en gås inde i lejligheden

Anmeld

11. august 2011

kirsti

B&J skriver:

nåå hvor er i søde.. det ville jeg slet ikke kunne så ville jeg ende som VENNER hvor de har en and og en gås inde i lejligheden

Jeg har bare ikke hjerte til at lade dyreunger være hvis jeg finder dem. Og den lille fætter der rendte rundt nede på fortovet ved vandet i halvstorm, mere eller mindre nyklækket. Må dog indrømme jeg ikke var helt populær hos manden, men han er efterhånden vand til det!

Fra på mandag har vi hus og så er det lidt nemmere med alle mine små redningsaktioner end det er på 2. sal

Anmeld

11. august 2011

B&J

kirsti skriver:

Jeg har bare ikke hjerte til at lade dyreunger være hvis jeg finder dem. Og den lille fætter der rendte rundt nede på fortovet ved vandet i halvstorm, mere eller mindre nyklækket. Må dog indrømme jeg ikke var helt populær hos manden, men han er efterhånden vand til det!

Fra på mandag har vi hus og så er det lidt nemmere med alle mine små redningsaktioner end det er på 2. sal

nej jeg ville også tage den med hjem så hvis jeg fant en men det har jeg nu aldrig prøvet og syntes det er så flot du gør det

og ja det er meget nemmer når i får hus og tillykke med huset

Anmeld

12. august 2011

kirsti

Så blev han 5 år!

Igår aftes lå vi i sengen og puttede inden han skulle sove. Jeg spørger ham om vi imorgen (hvilket er idag) skulle købe en masse slik til disney nu det var hans fødselsdag. Han svarer nej for han er ved at samle penge sammen til en trambolin til vores nye have (vi får nøglen til vores nye hus på mandag).

Så han blev noget glad imorges da han fik en kæmpe trambolin i fødselsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.