Skemam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Muhmi

Jeg har idag af SP fået grønt lys for at prøve lidt skemad til Silas... Ååårh, det bliver SÅ stort og jeg kan næsten ikke vente... Men SP var her i dag, (btw, i loooove heeer) hun er bare SÅ sød... Og Silas ser rigtig fin ud og hun synes at han er så dejlig og at han følger nysgerrigt med i alting...

Silas skal så også liiige roses, mor har fået tre-fire timer (igen) i nat, Silas nok det samme,  pga. meget forstyrret søvn, han vil ikke rigtig sove så meget mere... Men alligevel møder han SP med et kæmpe smil da hun kommer ind af døren... Det er jo bare vidunderligt!

Elsker sku min lille dreng!!

Hvordan reagerede jeres lille vidunder på skemad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Jeg har idag af SP fået grønt lys for at prøve lidt skemad til Silas... Ååårh, det bliver SÅ stort og jeg kan næsten ikke vente... Men SP var her i dag, (btw, i loooove heeer) hun er bare SÅ sød... Og Silas ser rigtig fin ud og hun synes at han er så dejlig og at han følger nysgerrigt med i alting...

Silas skal så også liiige roses, mor har fået tre-fire timer (igen) i nat, Silas nok det samme,  pga. meget forstyrret søvn, han vil ikke rigtig sove så meget mere... Men alligevel møder han SP med et kæmpe smil da hun kommer ind af døren... Det er jo bare vidunderligt!

Elsker sku min lille dreng!!

Hvordan reagerede jeres lille vidunder på skemad?

Det er dejligt med en rar SP'er  Jeg har også været glad for min. Isabella sad dog og kiggede nooooget på hende, da hun var her sidste gang 

Uhhh, her elskede Isabella skemad som det første - hun guffede det i sig og ville have mere 

Anmeld

11. august 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Det er dejligt med en rar SP'er  Jeg har også været glad for min. Isabella sad dog og kiggede nooooget på hende, da hun var her sidste gang 

Uhhh, her elskede Isabella skemad som det første - hun guffede det i sig og ville have mere 

Årh, det håber jeg virkelig også at Silas gør! Det ville bare være så fedt!! For på én eller anden måde, så er jeg vildt ked af at han bliver mindre afhængig af mig, men på samme tid er jeg faktisk lettet over at nu er det ikke kun mig der kan give ham mad

Og ja, det er bare så super rart at have en god SP... Hun har også været min kærestes skole-SP så det er lidt fedt at de sådan kender hinanden

Anmeld

11. august 2011

AnneBJ

Felix er lidt skeptisk omkring skemaden.. Han ser meget overrasket ud, hvis han kommer til at synke det.

Han har indtil videre smagt hirsegrød, risgrød, sveskemos og æblemos. Sveskemosen er det største hit.. 

Anmeld

11. august 2011

Muhmi

Ja så fik han prøvet HIPPs frugtmos m. ris...

Det virkede til at det var et hit, han spiste næsten et halvt glas... Ehm næsten og næsten, meget af det røg på smæk, fingre, ansigt og stofklud  Men han fik smagt og spist lidt Første bid, der kiggede han på mig som; Hva det nu!? Men smaskede med velbehag

SUCCES!!

Min lille dreng bliver så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.