Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu holder det her pjat!!!! Jeg lavede en tråd tidligere om min kæreste, som OVERHOVEDET ikke "kan komme op om morgenen" ... Dette har ført til utallige skænderier den seneste månede (ja og også før), og i dag gik det helt i småkage! Vi skændtes VIRKELIG meget, og dette var kl 7 i morges.. Vi har ikke sagt et ord til hinanden endnu.. det er 4 timer der har været en latterlig tung stilhed. Men selvfølgelig snakker jeg med vores søn, og min kæreste snakker også med ham..Men han er SÅ banrlig når vi er "uvenner".... ALTSÅ CHRIST!!!!! vores søn er næsten lige kommet op fra formiddagssøvn..Jeg sætter ham på gulvet, han møvre rundt og leger. Han begynder så at græde lidt.. Min kæreste går over til ham og siger (KUN for at ramme mig) "Ihh.. du er så pyller!!! .. ja, æblet falder ikke langt fra stammen" .. Og så sad han med ham på skødet efter det, og kiggede ud ad vinduet, så siger han "HOV´... kom der en dame der??? *PIIIFT*" og så sidder han og "fløjter" efter hende med sønnen på skødet - KUN for at "såre" mig..Jeg ignorerer ham bare FULDSTÆNDIG.. synes han er så barnlig altså Er skide sur men kan samtidig ikke lade være med at grine af ham indvendig... gider sgu snart ikd et her mer Hvis han ikke snart tager sig sammen og bliver voksen, er jeg fanme skrredet !!! !!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Sig til ham; jeg synes du skal sige han skal pifte lidt højere fordi han skal nok til at lede efter en nu kvinde i hans liv, for du er smuttet...Sikke en dumrian...!
Sig til ham; jeg synes du skal sige han skal pifte lidt højere fordi han skal nok til at lede efter en nu kvinde i hans liv, for du er smuttet...Sikke en dumrian...!
hehe, ja man får sådan lyst.. men mon ikk det bare ville gøre det hele meget værre.. sagen er den, at jeg bare ikk orker at skændes mere, så hvus der skal tales i dag, bliver det IKKE mig der starter - og hvis han ikk kan tale ordentligt, så kan han blive fri for svar!!!
Anonym skriver: nu holder det her pjat!!!! Jeg lavede en tråd tidligere om min kæreste, som OVERHOVEDET ikke "kan komme op om morgenen" ... Dette har ført til utallige skænderier den seneste månede (ja og også før), og i dag gik det helt i småkage! Vi skændtes VIRKELIG meget, og dette var kl 7 i morges.. Vi har ikke sagt et ord til hinanden endnu.. det er 4 timer der har været en latterlig tung stilhed. Men selvfølgelig snakker jeg med vores søn, og min kæreste snakker også med ham..Men han er SÅ banrlig når vi er "uvenner".... ALTSÅ CHRIST!!!!! vores søn er næsten lige kommet op fra formiddagssøvn..Jeg sætter ham på gulvet, han møvre rundt og leger. Han begynder så at græde lidt.. Min kæreste går over til ham og siger (KUN for at ramme mig) "Ihh.. du er så pyller!!! .. ja, æblet falder ikke langt fra stammen" .. Og så sad han med ham på skødet efter det, og kiggede ud ad vinduet, så siger han "HOV´... kom der en dame der??? *PIIIFT*" og så sidder han og "fløjter" efter hende med sønnen på skødet - KUN for at "såre" mig..Jeg ignorerer ham bare FULDSTÆNDIG.. synes han er så barnlig altså Er skide sur men kan samtidig ikke lade være med at grine af ham indvendig... gider sgu snart ikd et her mer Hvis han ikke snart tager sig sammen og bliver voksen, er jeg fanme skrredet !!! !!!!
Wow du har to børn har du fundet ham på Tomatvej?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128