Vind navne sutter på min blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2011

elvital

alt du skal gøre er svare på spørgsmålet... very easy!

Alle kan være med

Link:

http://www.babydimser.com/2011/08/navnesutter-vind-dem-her.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SjeBets

Wupti ---- og deltog i en konkurrence ..

Anmeld

11. august 2011

elvital

SjeBets skriver:

Wupti ---- og deltog i en konkurrence ..

SÅDAN

Anmeld

11. august 2011

kirsti

Jeg har også en lille giveaway på min blog hvis nogen er interesseret (: Det er dog ikke noget særligt bare lidt hobbymaterialer til kort/scrapbooking

www.bykirsti.blogspot.com

ps. håber det er ok jeg smider den her elvital... Jeg tænkte det ville være fjolet at starte en tråd mere med næsten samme formål

Anmeld

11. august 2011

elvital

kirsti skriver:

Jeg har også en lille giveaway på min blog hvis nogen er interesseret (: Det er dog ikke noget særligt bare lidt hobbymaterialer til kort/scrapbooking

ps. håber det er ok jeg smider den her elvital... Jeg tænkte det ville være fjolet at starte en tråd mere med næsten samme formål

Det er det hvertfald! Os bloggere skal støtte hinanden

Anmeld

11. august 2011

elvital

kirsti skriver:

Du har et flot layout på din blog!!!!! I like it og har meldt mig som fast læser!

Anmeld

11. august 2011

kirsti

Du har et flot layout på din blog!!!!! I like it og har meldt mig som fast læser!

jeg har en it veninde der kan hitte ud af det der med html så jeg valgte den på et site og så satte hun det en på en eller anden it agtig måde

Anmeld

11. august 2011

Camillakn

Vil da bare lige sige at i begge har 2 utrolig flotte blogge.
Jeg har set en del blogs og jeres begges ligger da helt klart i toppen når det kommer til at være indbydene og lækre at se på.

herfra . 

Anmeld

11. august 2011

elvital

Camillakn skriver:

Vil da bare lige sige at i begge har 2 utrolig flotte blogge.
Jeg har set en del blogs og jeres begges ligger da helt klart i toppen når det kommer til at være indbydene og lækre at se på.

herfra . 

Hvor er du sød! Dig kan jeg lide!

Anmeld

11. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Det er også en give away hos mig hvis i skulle få lyst. Dog mest til drenge da det er boys month

miniministeren.blogspot.com

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.