Ondt i maven - Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Miriam11

Hej Alle
Min datter på knap 6 uger har det sidste to døgns tid døjet med ondt i maven, hun er helt ulykkelig og presser og spænder i kroppen og hyler og hyler og hyler.
Jeg har prøvet med at massere maven, cykle med benene og sukkervand (hvilket jeg troede havde en god effekt i går eftermiddags men i nat var den gal igen).
Så nu vil jeg hører om i andre har nogle gode råd jeg kan benytte mig af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Topp

Miriam11 skriver:

Hej Alle
Min datter på knap 6 uger har det sidste to døgns tid døjet med ondt i maven, hun er helt ulykkelig og presser og spænder i kroppen og hyler og hyler og hyler.
Jeg har prøvet med at massere maven, cykle med benene og sukkervand (hvilket jeg troede havde en god effekt i går eftermiddags men i nat var den gal igen).

mylocon (staves) dråber fra lægen ku godt lyde som kolik og kiropraktor hjalp også helt vildt her

Anmeld

11. august 2011

grønbæk

Kamille the med lidt rørsukker i. Drop alt andet og smut en tur forbi kiopraktoren.

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

SVESKEMOS ... 3 skefulde om dagen til glasset er brugt op

så skulle der komme gang i maven igen

Anmeld

11. august 2011

Maja_4000

Vores læge og sp siger at SÅ små børn ikke skal have andet i maven end modermælk / erstatning ..
Vores datter døjede også riiigtig meget med ondt i maven .. Hvis hun får flaske , kan du prøve at skifte over til syrnet mme ..
Og så hjalp det rigtig meget på vores datter at ligge hende på ryggen og så føre benene samlet mod maven på hende .. Sådan at knæende ligesom presser på maven .. Hun pruttede næsten hver gang benene kom op

Anmeld

11. august 2011

Lunae

Miriam11 skriver:

Hej Alle

Hvis det forsætter, så vil jeg anbefale kiropraktor. Ammer du?

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

serinasmor skriver:

SVESKEMOS ... 3 skefulde om dagen til glasset er brugt op

så skulle der komme gang i maven igen

trækker mig tilbage

havde læst det som 6 mdr ...

mycolindråber er vejen frem

Anmeld

11. august 2011

Miriam11

Topp skriver:

mylocon (staves) dråber fra lægen ku godt lyde som kolik og kiropraktor hjalp også helt vildt her

Tror nu ikke det er kolik, men har købt dråberne og allerede efter en omgang med dem synes jeg at der kom gang i maven.

Anmeld

11. august 2011

Miriam11

grønbæk skriver:

Kamille the med lidt rørsukker i. Drop alt andet og smut en tur forbi kiopraktoren.

Íkke om hun vil have kamilleteen ned, hun sætter i det styggeste skrig hver gang jeg har forsøgt. Overvejer at tage hende en tur forbi en zoneterapeut.

Anmeld

11. august 2011

Miriam11

Maja_4000 skriver:

Vores læge og sp siger at SÅ små børn ikke skal have andet i maven end modermælk / erstatning ..
Vores datter døjede også riiigtig meget med ondt i maven .. Hvis hun får flaske , kan du prøve at skifte over til syrnet mme ..
Og så hjalp det rigtig meget på vores datter at ligge hende på ryggen og så føre benene samlet mod maven på hende .. Sådan at knæende ligesom presser på maven .. Hun pruttede næsten hver gang benene kom op

Det var et godt råd der var bonus med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.