Mine 2 banditter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

sarahb skriver:

Ej men jeg bliver jo mere og mere forelsket i mine 2 drenge.
De vokser og vokser, Isaac skal i børnehave om en måned og Jonas skal starte i Dp om 3 uger. Det er helt vildt så stærk tiden går, men det bliver de jo bestemt ikke mindre dejlige af...
Her er Mine drenge

Ih nogle skønne billeder. 2 lækre drenge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

sarahb

sne190810 skriver:

Uha, ja .. Det vil vi meget gerne!

Hun er lige startet i VG i mandags, og det går bare ufatteligt godt! Det er sådan så jeg tænker at "ej, det går galt lige om lidt .. der MÅ være et eller andet. Der kommer bagslag"

Men der er ingenting, og idag skal hun prøve at sove dernede. Var nede og aflevere hende kl. 9 .. Hun siger ikke engang noget når jeg går! haha

Eiiii hvor er hun go, det er da bare så godt klaret. Det har hun haft brug for... Ud og lege og se en masse unger..
Vi går og venter på plads både til isaac i børnehave og Jonas i dagpleje.. Så håbet snart der kommer noget...

Anmeld

11. august 2011

sarahb

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih nogle skønne billeder. 2 lækre drenge  

Tak skal du ha smukke...

Anmeld

11. august 2011

sne190810

sarahb skriver:

Eiiii hvor er hun go, det er da bare så godt klaret. Det har hun haft brug for... Ud og lege og se en masse unger..
Vi går og venter på plads både til isaac i børnehave og Jonas i dagpleje.. Så håbet snart der kommer noget...

Ja virkelig! Det er så rart

Åh, jeg fingre for i snart får noget så.  skal du starte arbejde en bestemt dato eller? og i samme butik?

Anmeld

11. august 2011

Nalle

Hold da op nogle kønne børn du har!

Anmeld

11. august 2011

sarahb

sne190810 skriver:

Ja virkelig! Det er så rart

Åh, jeg fingre for i snart får noget så.  skal du starte arbejde en bestemt dato eller? og i samme butik?

Ja skulle gerne ha plads fra den 1/9 starter selv den 12/9.
Men ja samme butik... Mmmm...!

Anmeld

11. august 2011

sarahb

Nalle skriver:

Hold da op nogle kønne børn du har!

Taaaaaak skal du have

Anmeld

13. august 2011

Carl-Emil's mor

sarahb skriver:

De vokser og vokser, Isaac skal i børnehave om en måned og Jonas skal starte i Dp om 3 uger. Det er helt vildt så stærk tiden går, men det bliver de jo bestemt ikke mindre dejlige af...
Her er Mine drenge

De er jo bare så skønne at se på også charmere de bare 1000 gange mere når man møder dem, så surt billeder ikke fange de sidste procent charme fordi det er virkelig noget de gør i god stil

Anmeld

13. august 2011

Pigent

sarahb skriver:

Her er Mine drenge

Søde drenge 

Anmeld

13. august 2011

132319

Skønne drenge

Er VILD med den stores halvlange hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.