40 i feber ''Junior panodil''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2011

maria87

har lige snakket med lægevagten for 5 minutter siden, pga jeg var i tvilv med hvor meget ''flydene junior panodil min søn må og skal have nu når han ligger med 40 i feber'' og han siger han skal have 10 ml. 

men jer andre som bruger jonior panodil i flydene form. hvordan giver i jeres børn det, min søn synes selvfølgelig det er ret så ulækkert, og han skal have 4 skefulde før han har fået de 10.. 

kan man ik give det på en anden måde så de får det hele med det samme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

TaAsJu

Det er svært og sige. Det smager jo af jordbær, hvad med og lave en Milk Shake med jordbær. Det ville være mit forslag. Min den store tager det heldigvis bare. Og den bette syntes det smager godt God bedring

Anmeld

11. august 2011

Nalle

De må først få det når de vejer 10 kg, og der må de få en ske fuld af den ske der er med, uanset alder har mine børn aldrig fået mere end én ske fuld, og det har virket fint

Anmeld

11. august 2011

Majbriteriksen

Børnene må få en ½ ml. pr kg. Vi har fået en sprøjte som er beregnet til flydende panodil på apoteket. Den er skide god. Min ældste kaster op lige så snart han får fl. i munden, så han får altid stikpiller. Men den yngste han tigger om mere når han får det

Anmeld

11. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi giver stikpiller, da vi oplevede, at vores dreng kastede op af det flydende. Samtidig er det meget nemmere, at give og virker hurtigere

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

man regner det ud udfra vægten.... vi pjeler at bruge en engangssprøjte...

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

har lige snakket med lægevagten for 5 minutter siden, pga jeg var i tvilv med hvor meget ''flydene junior panodil min søn må og skal have nu når han ligger med 40 i feber'' og han siger han skal have 10 ml. 

men jer andre som bruger jonior panodil i flydene form. hvordan giver i jeres børn det, min søn synes selvfølgelig det er ret så ulækkert, og han skal have 4 skefulde før han har fået de 10.. 

på eller i pakken står der en tabel for hvor meget de må få når de vejer så og så meget.. 

du kan blande det i noget yoghurt... 

Anmeld

11. august 2011

Mor til Frederic og Freya

maria87 skriver:

til de nye flydende panodil er der en 'sprøjte' med, som både angiver vægt og ml.

10 ml svarer til en på 20 kg...

9 ml - 18 kg

8 ml - 16 kg

7 ml - 14 kg

6 ml - 12 kg

5 ml - 10 kg

4 ml - 8 kg

Anmeld

11. august 2011

chriwi

Har aldrig givet mere en en skefuld - og det har virket. Problemet har været at han nægter at spise det - så vi har haft brugt utallige forhandlingsmetoder for at han ville tage det...så nu er vi gået over til stikpiller.

Anmeld

11. august 2011

Hasselnødden

Vi bruger en sprøjte, men Elias vejer også kun knap 10kg så han skal kun have 5ml.

Indtil fornylig, dvs. for tre uger siden gik han åbenbart fra ikke at kunne lide det, til bare at få det indenbords. Jeg sprøjter det ad flere gange ind i mundvigen af ham, mens han sidder trygt hos mig på skødet og læner ham lidt tilbage, mens vi ser Postmand Per, Den lille røde traktor eller Elias, den lille redningsbåd.

I sådan en sprøjte er der plads til 10ml, så forsøg dig frem og se om det kan afhjælpe  Dem kan du få på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.