Tænder!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Stéphanie

Hej alle i smukke kvinder

Så blev Xander allerede 9 uger, han har det desværre rigtig rigtig svært i de her dage, han har virkelig problemer med varmen og er meget pyldret hele tiden, han sover heller ikke rigtig om dagen, men sover til gengæld mellem 7 og 9 timer om natten.. Opdagede i dag at han har en tand der er ved at bryde frem Synes det er aaaalt for tidligt, så ville lige hører om der er andre der har børn der har fået tænder meget tidligt??

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

lukasmor

Det er slet ikke for tidligt, det er meget passende Lukas har endnu ikke tegn på tænder men min sp siger at det kan ske når som helst efter de er fyldt 6 måneder.. mine 2 kusiner havde begge 2 tænder da de var 9 måneder

Anmeld

11. august 2011

lukasmor

Lukasmor skriver:

Det er slet ikke for tidligt, det er meget passende Lukas har endnu ikke tegn på tænder men min sp siger at det kan ske når som helst efter de er fyldt 6 måneder.. mine 2 kusiner havde begge 2 tænder da de var 9 måneder

Altså 2 tænder hver

Anmeld

11. august 2011

Pullemulle

Hun har skrevet at Xander er 9 UGER  Så det virker godt nok tidligt synes jeg.

Anmeld

11. august 2011

lukasmor

Pullemulle skriver:

Hun har skrevet at Xander er 9 UGER  Så det virker godt nok tidligt synes jeg.

Gud læste forkert

Ja det er så til gengæld meget tidligt!

Anmeld

11. august 2011

Moar'en

der er jo ingen regler for hvornår baby skal have tænder, nogen får dem meget tidlig, andre meget sent. Nogen børn er født med tænder, så det er ikke FOR tidligt, men det er da tidligere end gennemsnittet

Anmeld

11. august 2011

Tona

Moar'en skriver:

der er jo ingen regler for hvornår baby skal have tænder, nogen får dem meget tidlig, andre meget sent. Nogen børn er født med tænder, så det er ikke FOR tidligt, men det er da tidligere end gennemsnittet

Anmeld

11. august 2011

serinasmor

serina var lidt over 6 mdr da hun fik den første ... til gengæld havde hun som 15 mdr fået 16!!!!

det er meget forskelligt med de tænder .. men jo .. 9 uger er tidligt i forhold til gennemsnittet ...

men ikke for tidligt ... en ganske lille %del er født med en enkelt tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.