Er målløs og helt enormt ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved sket ikke hvad jeg skal stille op lige nu...

Min kæreste styrer økonomien, han ville gerne og jeg har haft meget om ørene..

Da jeg syntes jeg fik brugt mine penge hurtigt på ting til den lille sagde jeg sidste måned, at jeg i denne måned gerne ville prøve ikke at have mit kort på mig, da jeg så måske fik brugt dem for hurtigt. Da jeg så skal betale for uddannelsen i dag, ligger mit nem-id ikke på sin plads. Han siger den ligger løst nede i en skuffe sammen med hans. Jeg bliver chokeret over at han overhovedet har rørt ved det, og lidt irriteret over at det ligger og flyder i en skuffe, frem for i plasticlommen i min mappe med vigtige papirer. Jeg siger til ham at det vil jeg simpelthen ikke have, den skal ligge på sin plads.

Jeg logger ind på min netbank, og ser overført til ***, overført til ***, hævet.... 1750... 200...200...

Blev fuldstændig chokeret og rent ud sagt rasende. Jeg har ikke snakket til ham siden kl. 14, for ligesom at prøve at tænke det hele igennem og føre en "god" samtale med ham.

Han kom så for lidt siden og krævede at få at vide hvorfor jeg slet ikke kunne snakke med ham eller noget. Skal siges at vi har taget os af den lille sammen, og smilet og pjatten med ****.. Han siger han har gået og været ked af det, og ved at det altid virker at sige det til mig Så selvom jeg hele dagen har sagt jeg skal bruge tid, fortalte jeg ham at jeg blev chokeret over at jeg, da jeg gik ind på min konto bare så overført til, overført til, overført til..

Jeg tror end ikke jeg kan betale uddannelsen, på trods af at vi har snakket om at jeg skal ligge til side, i denne og sidste måned

Jeg siger noget der har gået mig meget på, nemlig at jeg gør mig bedste for at købe det der skal bruges til den lille og ikke føler der er penge til mig, og at det er svært for mig at han køber, så han har slik og cola hver dag...

Hsn siger at det jo er logisk når vi har 2000,- i forskel.... Han har hele tiden sagt at vi får stort set et samme.. så jeg skraber og han hygger síg?!

Jeg siger at jeg troede vi var nogenlunde lige på det punkt og jeg da mener at man burde være det i et forhold. Han reaktion: at han da ikke gider betale for mig.

Så her sidder jeg, angst tidligere fordi naboen ville have mig med ud lige at købe hårprodukt i en discountbutik efter hun har klippet mig, for jeg ville ikke en gang have penge til det billigste, fordi jeg ingen har

Hvor imod kæresten har købt to brugte computere i denne måned

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, jeg er bare helt enormt ked af det og havde brug for at komme ud med det..

Tak fordi du læste med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Carina1977

Forstår ikke rigtigt....han tjener mere end dig og synes ikke det er i orden at han skal forsørge dig, men samtidig hæver han penge fra din konto, så han kan hygge sig. Lyder da mere som om at det er dig der er sponsor for hans forbrug

Jeg synes ikke han er fair overfor dig

Anmeld

10. august 2011

serinasmor

havde en kæreste .. FØR den nuværende.. der heller ikke forstod det der med fællesøkonomi ...

har du prøvet at skære det ud i pap ... hvad bruger du på ting til jer og hvad bruger han på ting til jer ...  og nej uddannelse kan ikke sidestilles med computer (medmindre han har firma og reparerer andres) din uddannelse er jo til jer og jeres families fremtid .. det ville jeg i hvert fald mene

held og lykke ... når du engang har tilgivet ham ...

ps GEM din nem id i din pung

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

lad mig lige forstå dig ret..

Har han frit flyttet penge og hævet penge fra DIN konto uden din accept?

Jeg var blevet STIK tosset!!!

Én ting er at have økonomiske vanskeligheder men hvis ens partner er så lidt støttende som det lyder til at din kæreste er.. puhh!

Stort kram til dig!

Anmeld

10. august 2011

Tvillingemor80

WOOW jeg var blevet arrig og havde bedt ham skaffe mig mine penge inden for 24 timer hvis han ellers ville fortsætte med at være på talefod!! Sådan en numsefisk - det gør man bare slet slet slet ikke !!!!!

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg ved sket ikke hvad jeg skal stille op lige nu...

Min kæreste styrer økonomien, han ville gerne og jeg har haft meget om ørene..

Da jeg syntes jeg fik brugt mine penge hurtigt på ting til den lille sagde jeg sidste måned, at jeg i denne måned gerne ville prøve ikke at have mit kort på mig, da jeg så måske fik brugt dem for hurtigt. Da jeg så skal betale for uddannelsen i dag, ligger mit nem-id ikke på sin plads. Han siger den ligger løst nede i en skuffe sammen med hans. Jeg bliver chokeret over at han overhovedet har rørt ved det, og lidt irriteret over at det ligger og flyder i en skuffe, frem for i plasticlommen i min mappe med vigtige papirer. Jeg siger til ham at det vil jeg simpelthen ikke have, den skal ligge på sin plads.

Jeg logger ind på min netbank, og ser overført til ***, overført til ***, hævet.... 1750... 200...200...

Blev fuldstændig chokeret og rent ud sagt rasende. Jeg har ikke snakket til ham siden kl. 14, for ligesom at prøve at tænke det hele igennem og føre en "god" samtale med ham.

Han kom så for lidt siden og krævede at få at vide hvorfor jeg slet ikke kunne snakke med ham eller noget. Skal siges at vi har taget os af den lille sammen, og smilet og pjatten med ****.. Han siger han har gået og været ked af det, og ved at det altid virker at sige det til mig Så selvom jeg hele dagen har sagt jeg skal bruge tid, fortalte jeg ham at jeg blev chokeret over at jeg, da jeg gik ind på min konto bare så overført til, overført til, overført til..

Jeg tror end ikke jeg kan betale uddannelsen, på trods af at vi har snakket om at jeg skal ligge til side, i denne og sidste måned

Jeg siger noget der har gået mig meget på, nemlig at jeg gør mig bedste for at købe det der skal bruges til den lille og ikke føler der er penge til mig, og at det er svært for mig at han køber, så han har slik og cola hver dag...

Hsn siger at det jo er logisk når vi har 2000,- i forskel.... Han har hele tiden sagt at vi får stort set et samme.. så jeg skraber og han hygger síg?!

Jeg siger at jeg troede vi var nogenlunde lige på det punkt og jeg da mener at man burde være det i et forhold. Han reaktion: at han da ikke gider betale for mig.

Så her sidder jeg, angst tidligere fordi naboen ville have mig med ud lige at købe hårprodukt i en discountbutik efter hun har klippet mig, for jeg ville ikke en gang have penge til det billigste, fordi jeg ingen har

Hvor imod kæresten har købt to brugte computere i denne måned

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, jeg er bare helt enormt ked af det og havde brug for at komme ud med det..

Tak fordi du læste med...

Er enig med Carina

Jeg har en veninde som får su, og hende kæreste KH, han får mere da han har 3 børn fra et tidligere forhold, men alligevel går han i HENDES pung og tager HENDES kort, som han hæver ALT på!

Har sagt til hende flere gange at hun skal sige fra overfor ham, men det har hun stadig ikke gjort..

Det eneste der virker er at lave et budget, som i begge skal overføre samme beløb til, og de penge der er tilbage er hver jeres!

Anmeld

10. august 2011

Dansker I Holland

Hold da op! Jeg var blevet RASENDE i låget!  Det der gør man sq da bare ikke! Synes det er mega ego det han har gang i der.

kramz

Anmeld

10. august 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Hvis jeg forstår det ret, så har HAN hævet penge fra dit kort til eget forbrug - og endda i en periode hvor han egentlig skulle passe på dit kort, for at du ikke brugte for meget?

Er det korrekt, så ville jeg kræve at han overfører de "lånte" penge tilbage med det samme, og så ellers gøre ham opmærksom på, at han faktisk har stjålet fra dig. Sætter han sig voldsomt på bagbenene, så ville jeg finde det så krænkende og tillidsbrydende, at forholdet nok ville slutte der - og så ville jeg overveje en politianmeldelse for bedrageri.

Hvis I ikke har fællesøkonomi, så er det jo hvad det er, at han har lidt mere end dig hver måned, men at han decideret stjæler dine penge er helt og aldeles uacceptabelt. Og i øvrigt mener jeg, at man må finde en måde at dele udgifterne til barnet på, selvom man ikke har fællesøkonomi - f.eks. en konto til barnets behov - forudsat at han selvfølgelig er far til den lille.

Anmeld

10. august 2011

jydeinden

hvis min kæreste så meget som overvejede at bruge bare 100kr fra min konto uden at spørge mig ville jeg blive stiktosset. MIn konto,Mine penge. det er helt fair at man låner af hinanden og at man hjælpes ad med at betale tibgene, og at den ene måske betaler mere end den anden pga at vedkommende måske tjener mere, men det skal ikke tages for givet hvis den anden vælger at betale mere end en selv.

Anmeld

10. august 2011

Mi

Det er jo strengt sagt tyveri og slet slet slet ikke ok.

De penge må han da lige få overført til dig i en fart, og så desuden ALDRIG igen hæve uden lige at høre dig ad først. SLET ikke hvis han hæver til forbrug. Det er noget andet hvis det er fælles regninger i skulle have betalt, og der kun var penge på din konto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.