Jeg ved sket ikke hvad jeg skal stille op lige nu...
Min kæreste styrer økonomien, han ville gerne og jeg har haft meget om ørene..
Da jeg syntes jeg fik brugt mine penge hurtigt på ting til den lille sagde jeg sidste måned, at jeg i denne måned gerne ville prøve ikke at have mit kort på mig, da jeg så måske fik brugt dem for hurtigt. Da jeg så skal betale for uddannelsen i dag, ligger mit nem-id ikke på sin plads. Han siger den ligger løst nede i en skuffe sammen med hans. Jeg bliver chokeret over at han overhovedet har rørt ved det, og lidt irriteret over at det ligger og flyder i en skuffe, frem for i plasticlommen i min mappe med vigtige papirer. Jeg siger til ham at det vil jeg simpelthen ikke have, den skal ligge på sin plads.
Jeg logger ind på min netbank, og ser overført til ***, overført til ***, hævet.... 1750... 200...200...
Blev fuldstændig chokeret og rent ud sagt rasende. Jeg har ikke snakket til ham siden kl. 14, for ligesom at prøve at tænke det hele igennem og føre en "god" samtale med ham.
Han kom så for lidt siden og krævede at få at vide hvorfor jeg slet ikke kunne snakke med ham eller noget. Skal siges at vi har taget os af den lille sammen, og smilet og pjatten med ****.. Han siger han har gået og været ked af det, og ved at det altid virker at sige det til mig
Så selvom jeg hele dagen har sagt jeg skal bruge tid, fortalte jeg ham at jeg blev chokeret over at jeg, da jeg gik ind på min konto bare så overført til, overført til, overført til..
Jeg tror end ikke jeg kan betale uddannelsen, på trods af at vi har snakket om at jeg skal ligge til side, i denne og sidste måned
Jeg siger noget der har gået mig meget på, nemlig at jeg gør mig bedste for at købe det der skal bruges til den lille og ikke føler der er penge til mig, og at det er svært for mig at han køber, så han har slik og cola hver dag...
Hsn siger at det jo er logisk når vi har 2000,- i forskel....
Han har hele tiden sagt at vi får stort set et samme.. så jeg skraber og han hygger síg?!
Jeg siger at jeg troede vi var nogenlunde lige på det punkt og jeg da mener at man burde være det i et forhold. Han reaktion: at han da ikke gider betale for mig.
Så her sidder jeg, angst tidligere fordi naboen ville have mig med ud lige at købe hårprodukt i en discountbutik efter hun har klippet mig, for jeg ville ikke en gang have penge til det billigste, fordi jeg ingen har 
Hvor imod kæresten har købt to brugte computere i denne måned 
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, jeg er bare helt enormt ked af det og havde brug for at komme ud med det..
Tak fordi du læste med...