Nu ved jeg ikke lige hvad du arbejder med, men kan du ikke besøge dit arbejde og give en hånd med bare et par timer om ugen?
Jeg har selv været sygemeldt stortset hele graviditeten, i starten kedede jeg mig grusomt derhjemme.
Jeg er dagplejer og jeg tog så forbi mit arbejde en gang om ugen når dagplejerne mødes i legestuen. Så gav jeg en hånd i et par timer og gik hjem og sov bagefter. Jeg var jo trods alt ikke sygemeldt uden grund. Jeg har dog ikke været i legestuen den sidste tid for jeg er nu blevet så besværet at jeg ikke kan længere.
Nu hvor jeg ikke kan lave så meget keder jeg mig igen, men så bruger jeg tiden på at lægge planer for hvad min mand skal lave når han kommer hjem
Jeg har været glad for at være sygemeldt i juletiden og har brugt en del tid på at købe julegaver osv. jeg har læst et par bøger, jeg har syet ammepude og skal sy en puslepude i eftermiddag. Jeg regner med at jeg også lige kan nå at sy en ny slynge inden jeg føder. Men ellers har jeg givet mine piger korte dage fra skolen og børnehaven og haft tid til at de kan have legekammerater med hjem.
Jeg er nu gået 4 dage over tid er er ved at dø af utålmodighed. Mest af alt fordi jeg har haft så mange snydeveer der bider et par timer og så bare stopper igen. ØVØV Ifølge jordemoderen er det vilkårene når man er
3. gangsfødende

Berith
Anmeld