Hjælp hvor jeg dog keder mig ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Mca<3

Øv havde aldrig troet jeg skulle savne mit job så meget .
Da jeg blev sygemeldt i sep. 6 mdr før termin tænkte jeg yes ,,, Det bliver dejligt , skal bare nyde det og glæde mig til den lille ,, Meen gud hvor jeg keder mig herhjemme alene . Manden er på job og ungerne i skole , veninderne arbejder selfølgelig også Altså hvor bliver vente tiden dog lang og der er stadig næsten 3 mdr til guldklumpens ankomst Måtte bare af med det ,,
Hilsen fra en der har fundet ud af hun er glad for sit job og kollegaer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

JonTri

Hej hej.
Uh jeg kan godt forstå du keder dig. Jeg blev selv sygemeldt 5 mdr før termin, og det er sgu dræbende. Havde godt nok veninder med skiftende arb tider, men kaffeslaberas kan også blive kedeligt.
Kan du ikke besøge din arb. plads og holde dig i kontakt med kollegaer?

Jeg prøvede at have noget at stå op til, men problemet er jo at man altid kan udsætte ens gøremål. Ellers skal du da bare nyde at du har denne mulighed (frem for begrænsning) - og komme lidt ud hver dag...

Knus herfra

Anmeld

5. januar 2009

Christinahr

Du skal da bare gå igang med at eller strikke Det gjorde jeg med Aia og jeg blev helt opslugt af det

Anmeld

5. januar 2009

Mormilla

3 gangs mor skriver:

Da jeg blev sygemeldt i sep. 6 mdr før termin tænkte jeg yes ,,, Det bliver dejligt , skal bare nyde det og glæde mig til den lille ,, Meen gud hvor jeg keder mig herhjemme alene . Manden er på job og ungerne i skole , veninderne arbejder selfølgelig også Altså hvor bliver vente tiden dog lang og der er stadig næsten 3 mdr til guldklumpens ankomst Måtte bare af med det ,,

Kender det godt!!! Jeg blev syg meldt da der var 8 mån til termin. Jeg tænkte det samme som dig, nu skal jeg bare hygge mig. Men nej det var kedeligt, alle andre var jo på arbejde. Man kan jo ikke blive ved med at gøre rent... Er glad for at jeg havde min hund, ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden hende.

Anmeld

5. januar 2009

malou

Kender det udemærket godt... jeg gik dog først fra 3 uger før termin.. og havde regnet med at det ville være SUPER skønt bare rende rundt herhjemme og hygge men jeg kunne slet ikke få tiden til at gå.. påtrods af at der blev gjort hovedrent et par gange.. skabe vasket af, bilerne vasket, gået med hundene... ja der var intet snavset vasketøj.. selv sengetøjet blev strøjet (det bliver det ikke mere) Så jeg tog til sidst bilen og kørte på arbejde.. kunne simpelten ikke undvære det... bare nogle timer om ugen... smiler. plus jeg fandt baby.dk og så fik jeg pludselig masser at se til... knus fra malou

Anmeld

5. januar 2009

Diana...

Ja det er bare kedeligt, jeg blev fyret fra mit arbejde da jeg blev gravid pga graviditeten og blev så syg lige efter og har været sengeliggende i 6 måneder det er først her den sidste måned jeg virkelig nyder graviditeten. jeg flyttet så til jylland 2 måneder før jeg blev gravid så nået ikke at møde nogen her over at snakke med så jeg har kun min dejlige kæreste mine 2 katte og min hund her i jylland og familie og venner på sjælland... hold da op dagene er lange jeg føler jeg er alene hele tiden men vi så os i gang med at bygge hus så når kæreste kommer hjem er han jo ude i huset hmm men det skal jo være færdig...

Så det godt vi har baby som vi kan få en masse timer til at gå med

Knus Diana

Anmeld

5. januar 2009

finkedinke

Nu ved jeg ikke lige hvad du arbejder med, men kan du ikke besøge dit arbejde og give en hånd med bare et par timer om ugen?
Jeg har selv været sygemeldt stortset hele graviditeten, i starten kedede jeg mig grusomt derhjemme.
Jeg er dagplejer og jeg tog så forbi mit arbejde en gang om ugen når dagplejerne mødes i legestuen. Så gav jeg en hånd i et par timer og gik hjem og sov bagefter. Jeg var jo trods alt ikke sygemeldt uden grund. Jeg har dog ikke været i legestuen den sidste tid for jeg er nu blevet så besværet at jeg ikke kan længere.
Nu hvor jeg ikke kan lave så meget keder jeg mig igen, men så bruger jeg tiden på at lægge planer for hvad min mand skal lave når han kommer hjem
Jeg har været glad for at være sygemeldt i juletiden og har brugt en del tid på at købe julegaver osv. jeg har læst et par bøger, jeg har syet ammepude og skal sy en puslepude i eftermiddag. Jeg regner med at jeg også lige kan nå at sy en ny slynge inden jeg føder. Men ellers har jeg givet mine piger korte dage fra skolen og børnehaven og haft tid til at de kan have legekammerater med hjem.

Jeg er nu gået 4 dage over tid er er ved at dø af utålmodighed. Mest af alt fordi jeg har haft så mange snydeveer der bider et par timer og så bare stopper igen. ØVØV Ifølge jordemoderen er det vilkårene når man er
3. gangsfødende

Berith

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

Jeg besøger mit arbejde ind i mellem , men kun i frokost pauserne da jeg arbejder i hjemme plejen så det er kun der mine kollegaerer inde . Håndarbejde er jeg bare mega elendig til ,,, Det ligger slet ikke i mine hænder Men må da sige at jeg få¨r gjort rent og stryger tilmed mandens skjorter nu ... Øvs føler mig konet .. Hunden får jeg da også gået lidt med men savner den daglige kontakt til andre voksne mennesker Ved godt at når guld klumpen er født keder man sig ikke mere ,, ser frem til det ,,,

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

finkedinke skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvad du arbejder med, men kan du ikke besøge dit arbejde og give en hånd med bare et par timer om ugen?
Jeg har selv været sygemeldt stortset hele graviditeten, i starten kedede jeg mig grusomt derhjemme.
Jeg er dagplejer og jeg tog så forbi mit arbejde en gang om ugen når dagplejerne mødes i legestuen. Så gav jeg en hånd i et par timer og gik hjem og sov bagefter. Jeg var jo trods alt ikke sygemeldt uden grund. Jeg har dog ikke været i legestuen den sidste tid for jeg er nu blevet så besværet at jeg ikke kan længere.
Nu hvor jeg ikke kan lave så meget keder jeg mig igen, men så bruger jeg tiden på at lægge planer for hvad min mand skal lave når han kommer hjem
Jeg har været glad for at være sygemeldt i juletiden og har brugt en del tid på at købe julegaver osv. jeg har læst et par bøger, jeg har syet ammepude og skal sy en puslepude i eftermiddag. Jeg regner med at jeg også lige kan nå at sy en ny slynge inden jeg føder. Men ellers har jeg givet mine piger korte dage fra skolen og børnehaven og haft tid til at de kan have legekammerater med hjem.

Jeg er nu gået 4 dage over tid er er ved at dø af utålmodighed. Mest af alt fordi jeg har haft så mange snydeveer der bider et par timer og så bare stopper igen. ØVØV Ifølge jordemoderen er det vilkårene når man er
3. gangsfødende

Berith

Snyde veer ??? som 3 gangs fødende , Det har jeg aldrig hørt om ,,,
Det lyder ellers træls .. Det ser jeg da ikke frem til så

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

3 gangs mor skriver:

Så brug endelig os herinde... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.