Vi var til 5 mdrs. vaccinen idag, hvor prinsessen jo, som de gør når de kommer til tjek, blev tjekket fra top til tå... Prinsessen var utorligt glad og smilene så
til det...
Men da lægen skulle tjekke hendes ben/hofter... ja så blev han nød til at få en til ind og stå og flå i hende...
samt vi intet fik at vide, udover at "jo jo, den var positiv..."
Dumme ser vi ud, da vi spørger kæresten og jeg, om hvad der er positivt, og hvorfor i al verden der var en til der skulle ind og flå i hende...???
"Jammen, der er desværre det at hendes hofte siger knæk på en forkert måde, og derfor skal i til ultralydsscanning på nykøbing f hospital, i næste uge, i får lige en tid, efter vaccinen..." 
Han smiler og siger ikke mere, før han så tager vaccinen frem, og mor her bliver nød til at forlade lokalet, imens far tager over... helt i chok over min prinsesse har et problem vi ikke anede noget om... 

Her sidder mor i venteværelset og kan høre sin pige blive ked imens i stikker, og ikke kan andet end at vræle... ikke engang gå ind og trøste hende fordi jeg er en kylling med nåle... og oven i har fået et chok...
Nu aner jeg ikke havd vi skal gøre... eller hvad det her kan føre til... vi fik bare intet at vide... ud over at det skulle vi til hospitalet med...
og efter det chok, fik vi ikke engang spurgt hvad det kan føre til... 
Undskyld ved ikke hvad jeg vil med det her... udover at komme af med mine fustrationer...
Nu ligger hun og græder pga. sin vaccine... og er helt utrøstelig...
- Nogle der har haft et barn der er/var positiv i tjekket med hofterne??? og i så fald hvad skete der videre hen for jer???
Står med en følelse af håbløshed... Skal starte på mit studie i morgen, men kan ikke tænke på andet end hendes hofter...
Anmeld