Opdate på brædstrup idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Kruse90

mrs X skriver:

Jamen detGørDet da helt sikkert også! Skal i have begge æg op?

Vi ved endnu ikke om vi skal have et eller to op, det ser vi på når de skal op.
Men tror kun det bliver et. Det er også fint det skal bare blive der
Og så vil de dyrke det videre Ved dog ikke hvor meget det øger chancerne (hvis det øger chancerne) Nogle der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Kruse90

kitty skriver:

Der er en helt speciel stemning/følelse i venteværelset i weekenden.. Det giver et sug i maven, jeg glemmer aldrig at sidde i det venteværelse. Boas blev lagt tilbage i min mave på en lørdag

KRUSE!! Det er SÅ tæt på nu, jeg håber det kommer til at gå fantastisk, og at der er et guldgryn i din mave til september Og de holder aldrig fri i Brædstrup. De kan jo ikke bede vores underliv holde weekend, vel?

Nej det er rigtigt hehe

Håber så meget at der er et lille guldgryn Det skal han/hun kaldes
Hvis den bliver det, pg det gør den BASTA

Skal jeg ikke snart se billeder af Boas igen

Anmeld

10. august 2011

Nessie

kitty skriver:

Der er en helt speciel stemning/følelse i venteværelset i weekenden.. Det giver et sug i maven, jeg glemmer aldrig at sidde i det venteværelse. Boas blev lagt tilbage i min mave på en lørdag

KRUSE!! Det er SÅ tæt på nu, jeg håber det kommer til at gå fantastisk, og at der er et guldgryn i din mave til september Og de holder aldrig fri i Brædstrup. De kan jo ikke bede vores underliv holde weekend, vel?

Den ene gang vi kom derop i weekenden, kom der nogen ud med en nyfødt lille pige. Så kunne vi altså ikke lade være at spørge, om de har dem på hylder derinde  

Daniel blev lagt tilbage i min mave en Torsdag, lidt efter kl. 12

Anmeld

10. august 2011

Kruse90

Nessie skriver:

Den ene gang vi kom derop i weekenden, kom der nogen ud med en nyfødt lille pige. Så kunne vi altså ikke lade være at spørge, om de har dem på hylder derinde  

Daniel blev lagt tilbage i min mave en Torsdag, lidt efter kl. 12

Nurh Var det nogle der var nede og vise deres lille vidunder?

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Kruse90 skriver:

Nurh Var det nogle der var nede og vise deres lille vidunder?

Ja  Og de havde desværre ikke taget hende fra en hylde derinde, vi syntes ellers det ville være nemmere end alle de hormoner

Jeg tog billeder med af Daniel, da vi fik lagt de sidste fryseæg op, og de var enormt glade for at se billeder af miraklet

Anmeld

10. august 2011

Kruse90

Nessie skriver:

Ja  Og de havde desværre ikke taget hende fra en hylde derinde, vi syntes ellers det ville være nemmere end alle de hormoner

Jeg tog billeder med af Daniel, da vi fik lagt de sidste fryseæg op, og de var enormt glade for at se billeder af miraklet

Jeg har også haft tanken at tage baby med derned og sige hjertens tak for hjælpen
Håber det er noget der skal ske efter april næste år I hvertfald lige der omkring hehe

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Jeg tror i hvert fald, at de synes det er dejligt at se resultaterne en gang i mellem

Håber sådan at det lykkes for jer denne gang

Anmeld

10. august 2011

Kruse90

Nessie skriver:

Jeg tror i hvert fald, at de synes det er dejligt at se resultaterne en gang i mellem

Håber sådan at det lykkes for jer denne gang

Det tror jeg også at de syntes

Ihh tak, det håber jeg godt nok også. Bliver evig lykkelig

Anmeld

10. august 2011

Miia90

Fantastisk. hepper på jer

Anmeld

10. august 2011

Kruse90

Miia90 skriver:

Fantastisk. hepper på jer

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.