Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Anonym trådstarter

Min søn på knap 2 måneder, er begyndt at sove ekstrem meget, mere end han gjorde da han var nyfødt, er det normalt ? han er vågen ca en timres tid til 2 også sover han igen.

der er sket stor forskel på hvor meget han er vågen og sover nu, troede han ville være mere vågen med tiden men næ nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Min søn på knap 2 måneder, er begyndt at sove ekstrem meget, mere end han gjorde da han var nyfødt, er det normalt ? han er vågen ca en timres tid til 2 også sover han igen.

der er sket stor forskel på hvor meget han er vågen og sover nu, troede han ville være mere vågen med tiden men næ nej

Jeg tror, det kommer an på, hvordan han er, når han så endelig er vågen. Er han aktiv og glad, eller er han sløv?

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg tror, det kommer an på, hvordan han er, når han så endelig er vågen. Er han aktiv og glad, eller er han sløv?

Jeg kan ikk se nogen forskel når han er vågen, synes han er lige så aktiv og glad som han plejer, men han sover bare ekstrem meget nu.

Anmeld

10. august 2011

Muhmi

Har du tjekket for lidt feber?

Anmeld

10. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Jeg kan ikk se nogen forskel når han er vågen, synes han er lige så aktiv og glad som han plejer, men han sover bare ekstrem meget nu.

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert på området, så se dette link i stedet: http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/boernsoevn.htm

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Har du tjekket for lidt feber?

han har ikk feber, men han er lidt snottet men det er ingenting siger lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.