Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oj, hvor er det bare umådeligt spændende!Kan du overhovedet holde det ud?
Hvornår ved du så, om det er lykkedes?
Jeg hepper på, at sæd og æg tér sig!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Hvor skønt Held og lykke i morgen. Vil til du laver en update
Hvor skønt
Held og lykke i morgen. Vil til du laver en update
1000 tak
Ja, der kommer en update, hvis ikke imorgen så på fredag
tioyv skriver: ihh hvor fantastisk hep hep for der er 2 streger
ihh hvor fantastisk
hep hep
for der er 2 streger
bullerbassen skriver: WEEEEE stort tillykke vil alle mine små tykke fingere de næste 14 dages tid....
WEEEEE stort tillykke vil alle mine små tykke fingere de næste 14 dages tid....
Det er helt vildt
jeg sagde jo dine æg havde det fint ...
vildt nok at man pludselig får en tid dagen efter
held og lykke til sædbamserne
må dine æg og resten af dig tage godt imod dem og holde en ordentlig fest så de finder én de vil blive hos allerhelst i 9 mdr
krydser for dig..
Tutter skriver: IMORGEN kl 11:30 Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik! Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!" WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt.. Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu
IMORGEN kl 11:30
Var bare til en rutinemæssig scanning idag, for at se om pergotime havde en god virkning på mig, med den dosis jeg fik!
Da hun scanner, siger hun så "hold da op, du har været på arbejde" Jeg spørger så om hun tilfældigvis scanner højre side, for der har godt nok været nogle niv de sidste par dage. "Det kan jeg godt forstå du synes siger hun, for du er igang med æl nu!"
WOW altså.. Hun gav mig æl-sprøjten og nogle papirer jeg skulle skrive under på.. Er helt vildt glad, men samtidig er det ikke gået op for mig.. Det har været udskudt mange gange, men skal da lige love for der kom skred i tingene i denne her cyklus.. Det er helt vildt..
Jeg har 2 æg der er 17 og 18,5 mm fin stor slimhinde og er bare klar til de små "sædbamser" imorgen
Psst.. Ikke noget på facebook, da jobbet ikke ved det endnu
SÅ FEDT!!!
Held og lykke med det
signe. skriver: Årh hvor fantastisk - det er da gået pænt stærkt denne gang Pøj pøj med det hele i morgen
Årh hvor fantastisk - det er da gået pænt stærkt denne gang Pøj pøj med det hele i morgen
Tak søde.. Ja det er helt vildt, er jo kun på min 11 cyklusdag.. Hun gloede også lidt da hun så jeg var igang med ÆL af mig selv.. Men ville alligevel gerne hjælpe det på vej med sprøjten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128