BabyBjörn bæresele - hvilken og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Ka+Ma=Be

Ja, undskyld - men nu er jeg altså gået i babyudstyrsland 

Jeg kunne godt tænke mig en babybjörn bæresele - men jeg kan simpelthen ikke gennemskue forskellen på de forskellige modeller? Jeg kan se enkelte udseensmæssige forskellige, men det er også det?! 

Hvad er jeres erfaringer med disse seler? Og er det måske bedre med et helt andet mærke?

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Opper lige en enkelt gang

Anmeld

10. august 2011

JeNoVa

Katte87 skriver:

Ja, undskyld - men nu er jeg altså gået i babyudstyrsland 

Jeg kunne godt tænke mig en babybjörn bæresele - men jeg kan simpelthen ikke gennemskue forskellen på de forskellige modeller? Jeg kan se enkelte udseensmæssige forskellige, men det er også det?! 

Hvad er jeres erfaringer med disse seler? Og er det måske bedre med et helt andet mærke?

På forhånd tak for hjælpen 

Prøv dette link:

http://www.babybjorn.com/us/global-modules/microsites/which-baby-carrier-is-right-for-you/

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

JeNoVa skriver:

Prøv dette link:

http://www.babybjorn.com/us/global-modules/microsites/which-baby-carrier-is-right-for-you/

Tak for linket! Det prøver jeg lige

Anmeld

10. august 2011

Sirimor

Katte87 skriver:

Tak for linket! Det prøver jeg lige

http://reviews.productwiki.com/babybjorn-active/

Vi har haft babybjörn ad to omgange. Først den klassiske med kryds på ryggen - men den syntes jeg ikke støttede min ryg godt nok.

Så købte vi babybjörn active - den med støtte til ryggen. Og den har vi været super glade for. Vi har brugt den fra vores lille var nyfødt og indtil 8-9 måneder - dvs. indtil han blev for tung at bære rundt på med den Og jeg kan kun varmt anbefale den - den giver også en nærhed med den lille og farmand var SÅ glad for at rende rundt med vores lille i den, at han måtte mindes om at vores lille dreng ikke måtte sidde i mere end ½ time ad gange i den

Anmeld

10. august 2011

Kløver

Jeg har valgt en Manduca frem for en babybjørn, det er næsten det samme, men Manducaen sidder bedre, dne er mere ergonomisk for både bærer og baby, og kan bedre bruges fra spæd og et par år frem, den kan også bruges både på maven og ryggen. Jeg er rigtig glad for den. Måske det var en mulighed

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Sirimor skriver:

http://reviews.productwiki.com/babybjorn-active/

Vi har haft babybjörn ad to omgange. Først den klassiske med kryds på ryggen - men den syntes jeg ikke støttede min ryg godt nok.

Så købte vi babybjörn active - den med støtte til ryggen. Og den har vi været super glade for. Vi har brugt den fra vores lille var nyfødt og indtil 8-9 måneder - dvs. indtil han blev for tung at bære rundt på med den Og jeg kan kun varmt anbefale den - den giver også en nærhed med den lille og farmand var SÅ glad for at rende rundt med vores lille i den, at han måtte mindes om at vores lille dreng ikke måtte sidde i mere end ½ time ad gange i den

Ahh, det er meget rart at vide! Jeg tænkte egentlig ikke over, at der var forskel på støtten den gav. Det er jo alligevel vigtigt.

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Maja84 skriver:

Jeg har valgt en Manduca frem for en babybjørn, det er næsten det samme, men Manducaen sidder bedre, dne er mere ergonomisk for både bærer og baby, og kan bedre bruges fra spæd og et par år frem, den kan også bruges både på maven og ryggen. Jeg er rigtig glad for den. Måske det var en mulighed

Dem har jeg slet ikke hørt om! Hvor køber man dem henne?

Det er da i hvert fald værd at undersøge for mig. Det vigtigste er støtten til ryggen og at den er nem/hurtig at tage af og på.

Anmeld

10. august 2011

Kløver

Katte87 skriver:

Dem har jeg slet ikke hørt om! Hvor køber man dem henne?

Det er da i hvert fald værd at undersøge for mig. Det vigtigste er støtten til ryggen og at den er nem/hurtig at tage af og på.

Synes bestemt manducaen er nem at bruge, jeg er dog ikke selv så ferm til at få sønnemand til at sidde på ryggen, men er heller ikke selv så mobil men min kæreste er sød til at hjælpe, og synes det er nemt at få ham til at sidde, når han skal sidde foran og den er rigtig god at gå med, synes jeg selv. min er købt ved Mamaslife.dk, ved ikke hvor de ellers kan fås, de koster ca det samme babybjörn-selen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.