Katte87 skriver:
Hej piger! 
Jeg har endelig fået min fine pusletaske!
Men hoold da op med en masse rum!
Tænkte at jeg lige ville høre, hvad i sådan har med på farten i jeres pusletaske?
Og om i har nogle smarte ideer til hvordan man organiserer sig?
Jeg ved virkelig ikke, i hvilke rum jeg skal putte hvilke ting hehe.

hmmm ... på farten da hun var lille havde vi 2-3 stofbleer, et helt sæt skiftetøj + ekstra trøje og body(hvis det bare var for et par timer ... X3 hvis det var med overnatning), en ren flaske med sut, en brik nan, en håndfuld bleer, pusleunderlag, hvådservietter, en rulle affaldsposer, 2-3 savlesmække, den legetøjsbi der fulgte med en af gratispakkerne og en lille "toilettaske" med kam, saltvandsdråber, ren sut, zinksalve, saks (til at klippe nan op med) og 2 tøjklemmer (til konstruktion af solafskærmning i barnevognen)
vi havde en gylper 
desuden har vores pusletaske kun ét rum ... kunne godt ønske mig en med flere rum .. men det må altså blive næste gang 
jeg vil anbefale dig, nu du har muligheden, at lade et rum stå tomt ... dette kan du så bruge til din pung, nøgler, mobil osv ... så bliver tasken jeres fælles ... se det ville have været smart for mig (der i stedet havde meget store lommer eller en taske med til mig selv også)
Anmeld