Så gik der 2 uger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Witt

Vågnede til en deeeejlig sms fra kæresten i morges, hvilket er den første besked jeg har fået siden han tog afsted om det er 2 uger siden !  ..

Men har haft et smil på mine læber siden jeg stod op !

Men anyways, han er i udlandet med hans arbejdsplads for at arb, og han kommer ikke hjem før den 23 august.. Huff sys de her 2 uger der er gået har været et helvede, bare det at man ikke kan med ham om aftenen .. Meningen at han sku komme hjem den 12 august ..

Ná, ville bare ud med min savn og den dejlig besked ! ..

Lille spir og jeg savner ham og er glad for han er hjemme inden næste skanning <3 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Witt

Witt skriver:

Vågnede til en deeeejlig sms fra kæresten i morges, hvilket er den første besked jeg har fået siden han tog afsted om det er 2 uger siden !  ..

Men har haft et smil på mine læber siden jeg stod op !

Men anyways, han er i udlandet med hans arbejdsplads for at arb, og han kommer ikke hjem før den 23 august.. Huff sys de her 2 uger der er gået har været et helvede, bare det at man ikke kan med ham om aftenen .. Meningen at han sku komme hjem den 12 august ..

Ná, ville bare ud med min savn og den dejlig besked ! ..

Lille spir og jeg savner ham og er glad for han er hjemme inden næste skanning <3 ...

ups, der skulle stå putte med ham om aftenen ! *

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

Trist at han er væk så lang tid.. Men super dejligt med en sød besked Du kan eventuelt tælle dagene ned med et målebånd, ved at klippe en cm pr dag, bare en idé  Håber at du klarer tiden alene bedst muligt

Anmeld

10. august 2011

Witt

Pullemulle skriver:

Trist at han er væk så lang tid.. Men super dejligt med en sød besked Du kan eventuelt tælle dagene ned med et målebånd, ved at klippe en cm pr dag, bare en idé  Håber at du klarer tiden alene bedst muligt

Super skønt at vågne til en sød besked nemlig .

Jaa det er super træls, men sådan er det jo engang imellem..

Hihi, har jeg faktisk aldrig hørt om før, måske skulle man begynde med det, men sys også bare at hvis man tæller hver dag, så er det ligesom tiden går langsommere .. Eller, er det bare mig ?

Jo tak, mon ikke jeg/vi gør det .

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

Witt skriver:

Super skønt at vågne til en sød besked nemlig .

Jaa det er super træls, men sådan er det jo engang imellem..

Hihi, har jeg faktisk aldrig hørt om før, måske skulle man begynde med det, men sys også bare at hvis man tæller hver dag, så er det ligesom tiden går langsommere .. Eller, er det bare mig ?

Jo tak, mon ikke jeg/vi gør det .

Tja, jeg kan bare huske en lærer jeg havde, han talte ned til at han skulle på pension ved at klippe af et målebånd Jeg ved ikke om det hjælper på noget, men så kan man glæde sig over at der er en dag mindre hver dag? Jeg ved det ikke

Anmeld

10. august 2011

Witt

Pullemulle skriver:

Tja, jeg kan bare huske en lærer jeg havde, han talte ned til at han skulle på pension ved at klippe af et målebånd Jeg ved ikke om det hjælper på noget, men så kan man glæde sig over at der er en dag mindre hver dag? Jeg ved det ikke

Heh jaa, det er self rigtig nok ! .
eller kunne man jo bare stikke nogle tandstikke i en karfottel og så tage en ud for hver dag . Lidt billigere :p . Hehe

Anmeld

10. august 2011

Pullemulle

Witt skriver:

Heh jaa, det er self rigtig nok ! .
eller kunne man jo bare stikke nogle tandstikke i en karfottel og så tage en ud for hver dag . Lidt billigere :p . Hehe

Haha! Sikke en fed og kreatik idé! Det vil jeg prøve næste gang jeg skal tælle ned til noget

Anmeld

10. august 2011

Witt

Pullemulle skriver:

Haha! Sikke en fed og kreatik idé! Det vil jeg prøve næste gang jeg skal tælle ned til noget

Hehe ja ikke ? Da helt klart billigere også

Såå, det tror jeg faktisk at jeg vil gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.