Se hvad jeg har lavet! Amigurumi - Hæklede små dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

ano14316

kirsti skriver:

Hvor er de søde! Og ja de er super nemme og der findes efterhånden en del bøger på dansk (:

Mit næste ami projekt er denne http://kandjdolls.blogspot.com/2010/02/pink-little-lady.html

kan jeg godt forstå.. den er virklig sød.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

twinboys

Hvor er de søde... jeg har vildt mange af dem også bare med hul i numsen så de kan bruges som fingerdukker

Anmeld

10. august 2011

Lisbeth85

ano14316 skriver:

Jeg er begyndt at hækle.. og er falder fuldstændig for de her små dyr.. 

MEGA fede Så har du jo snart en hel bondegård

Anmeld

11. august 2011

Loa

Skal de være så små, eller kan man lave dem større?

Det kunne ikke være sådan at man måske kunne lokke dig til at lave et og sælge til mig

Anmeld

11. august 2011

ano14316

Loa skriver:

Skal de være så små, eller kan man lave dem større?

Det kunne ikke være sådan at man måske kunne lokke dig til at lave et og sælge til mig

Jeg synes jo det er deres charme at de er så små.. men man kan selvfølgelig sagtens lave dem større.. de her er vel 10-15 cm høje.. 

jeg tror ikke det vil kunne betale sig for dig at få mig til at lave den, for det tager jo relativ lang ting at lave den, så en i den størrelse ville komme til at koste 250-300 kr. lidt afhængig af hvad det er for en.. 

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

Hvor er de fine:-)

Anmeld

11. august 2011

ano14316

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er de fine:-)

tak.. 

Anmeld

11. august 2011

Loa

ano14316 skriver:

Jeg synes jo det er deres charme at de er så små.. men man kan selvfølgelig sagtens lave dem større.. de her er vel 10-15 cm høje.. 

jeg tror ikke det vil kunne betale sig for dig at få mig til at lave den, for det tager jo relativ lang ting at lave den, så en i den størrelse ville komme til at koste 250-300 kr. lidt afhængig af hvad det er for en.. 

Hvad så med sådan en lille en? Tror du du ville have lyst til at sælge mig sådan en? Er heeeeelt vild med fåret

Anmeld

11. august 2011

ano14316

Loa skriver:

Hvad så med sådan en lille en? Tror du du ville have lyst til at sælge mig sådan en? Er heeeeelt vild med fåret

Sender dig lige en PB

Anmeld

11. august 2011

Nej, nej, nej.... Hvor er de fede!!!!!

Er det bare blevet top modernet med hækle bamser, eller hvad!?!? Synes jeg ser dem hele tiden nu!!   Jeg er helt vild med detm.. Jeg bliver simpelthen nødt til at lære det selv, kan jeg se på det hele!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.