Er lidt nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

Fam. Madsen

hej alle

jeg vil lige dele med jer at jeg er lidt nervøs for imorgen, da vi skal over til dagplejen imorgen sammen med marcus, vi har selvfølgelig været på besøg der over men det er jo ikke det samme som imorgen da vi imorgen skal møde de andre børn.. og at det så bliver alvor at han skal starte i dagpleje jeg bliver helt nervøs for om det nu er det rigtige valg jeg har truffen...

det er vist nærverne der snakker

Familien Madsen

ville bare lige ud med tankerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

charlottekri

bare rolig, det hele skal nok gå godt!! det er kun sundt for barnet at komme i dagpleje og komme ud blandt andre børn. min datter er som forandret (til det positive) efter hun blev sendt i dagpleje!!!

Anmeld

4. januar 2009

Honningblomst

Familien Madsen skriver:

hej alle

jeg vil lige dele med jer at jeg er lidt nervøs for imorgen, da vi skal over til dagplejen imorgen sammen med marcus, vi har selvfølgelig været på besøg der over men det er jo ikke det samme som imorgen da vi imorgen skal møde de andre børn.. og at det så bliver alvor at han skal starte i dagpleje jeg bliver helt nervøs for om det nu er det rigtige valg jeg har truffen...

det er vist nærverne der snakker

Familien Madsen

ville bare lige ud med tankerne..

Bare rolig...nyd nogle stille dage til indkøring og så er han snart tryg ved det.
At få passet børn ude eller ej, er jo desværre ikke noget man kan undgå...eller ikke alle kan. Jeg ville ønske jeg havde kunne...men men men..
Knus og held og lykke...

Anmeld

4. januar 2009

Fam. Madsen

Eva skriver:

Bare rolig...nyd nogle stille dage til indkøring og så er han snart tryg ved det.
At få passet børn ude eller ej, er jo desværre ikke noget man kan undgå...eller ikke alle kan. Jeg ville ønske jeg havde kunne...men men men..
Knus og held og lykke...

takker...

ja jeg ved det men nervøssitet(staves) melder sig afligevel...

Anmeld

4. januar 2009

Fam. Madsen

charlottekri skriver:

bare rolig, det hele skal nok gå godt!! det er kun sundt for barnet at komme i dagpleje og komme ud blandt andre børn. min datter er som forandret (til det positive) efter hun blev sendt i dagpleje!!!

tak..

håber det samme kommer til og gælde for min søn...

Anmeld

4. januar 2009

twinboys

Det hele skal nok gå, så stil du bare nerverne på hylden og tag kun sommerfuglene med i maven...

Jeg er selv dagplejer og skal starte med to små pus imorgen og dertil kommer mine 2 "gamle faste" børn... Vi starter stille og roligt op efter en god lang ferie...

Held og lykke til...

Glæder mig til at læse hvordan dagen er gået imorgen...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.