Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er træt af at vente på mens, glæder mig vildt til næste forsøg og er ved at gå ud af mit gode skind.. Hold op hvor jeg bare føler mig som en unge der snart får en julegave og er ved at tisse i bukserne af forventning...
Så mens, KOM NU!!!!...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil og heppe en masse på din mens Hep, hep HEP!!!
Kom så, så behandlingen kan komme i gang
Vi er nogle mærkelige væsener. Nogle måneder håber og beder vi til at den ikke kommer, andre gange har den bare at komme som den plejer
ønskebarn74 skriver: Er træt af at vente på mens, glæder mig vildt til næste forsøg og er ved at gå ud af mit gode skind.. Hold op hvor jeg bare føler mig som en unge der snart får en julegave og er ved at tisse i bukserne af forventning... Så mens, KOM NU!!!!...
og hepper på at den snart kommer
1000 tak tøser, i kan altid få mit humør op i det grønne feldt...
kom så kom så kom så hep hep hepKrydser for at den snart dukker op sveskeDu fortjener det så meget
Lisbeth1985 skriver: Hej søde! Jeg hepper på,at fru rød kommer på besøg meget snart! Vi to skal bare være gravide NU! Kæmpe kram til dig
Hej søde! Jeg hepper på,at fru rød kommer på besøg meget snart! Vi to skal bare være gravide NU! Kæmpe kram til dig
1000 tak søde, hvordan går det hos jer???
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde, hvordan går det hos jer???
ja vi skal også venter på mens her lige få lov til at start op igen da der ikke er når med min pahaaaa det være dejlig men pahaa næste en hele månde i nu end mens kom
kom nu mens så vi alle kan få lov til vorse ønske barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128