Avent sutteflasker osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Sifling

Hej !Vil bare lige sige at der er mange penge at spare hvis man bestiller over amazon fra England Jeg bestilte start pakken + brystpumpe med to beholdere og kom kun af med ca. 260 kr! Det er langt under halv pris Leveringstiden er endda kort, bestilte fredag, fik det tirsdag og der var fri porto
Kram Sif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Hej !Vil bare lige sige at der er mange penge at spare hvis man bestiller over amazon fra England Jeg bestilte start pakken + brystpumpe med to beholdere og kom kun af med ca. 260 kr! Det er langt under halv pris Leveringstiden er endda kort, bestilte fredag, fik det tirsdag og der var fri porto
Kram Sif

Hold da op, det lyder helt vildt

Nu ha jeg selv startpakken, men kunne da godt bruge brystpumpen Tak for tippet 

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Hold da op, det lyder helt vildt

Nu ha jeg selv startpakken, men kunne da godt bruge brystpumpen Tak for tippet 

Jeg købte en brystpumpe i sidste gang og brugte den 1 eller 2 gang og tja syntes altså det var letter at finde brystet frem og Nicklas gad heller ikke flasken da han var 14 dag. og har slet ikke ville tage den efter følgende

Så vendt og se om du får brug for en

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg købte en brystpumpe i sidste gang og brugte den 1 eller 2 gang og tja syntes altså det var letter at finde brystet frem og Nicklas gad heller ikke flasken da han var 14 dag. og har slet ikke ville tage den efter følgende

Så vendt og se om du får brug for en

Tja det er jo så forskelligt! Jeg vil gerne pumpe ud, så kæresten også kan give lillemanden mad. Så jeg bliver jo nødt til at anskaffe mig en for at prøve om det lader sig gøre hehe

Anmeld

10. august 2011

Molly8

Sifling skriver:

Kram Sif

Har købt Lamaze legetøj og AngelCare bleposer til ½ pris. Med SuperSave Delivery er der endda gratis levering, hvis man køber for mere end 25 pund

Kh Molly

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Katte87 skriver:

Tja det er jo så forskelligt! Jeg vil gerne pumpe ud, så kæresten også kan give lillemanden mad. Så jeg bliver jo nødt til at anskaffe mig en for at prøve om det lader sig gøre hehe

Ja, jeg har det på samme måde. Gad bare ikke gå ud og gi 500 kr for en brystpumpe jeg ikke ville få brugt, men det er jo noget helt andet med 150

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Ja, jeg har det på samme måde. Gad bare ikke gå ud og gi 500 kr for en brystpumpe jeg ikke ville få brugt, men det er jo noget helt andet med 150

Ja, det er virkelig billigt - og jeg kan se, at mange andre ting også er billige der inde (inkl, min nye pusletaske  tsk tsk .)
Så jeg vil da lige se om ikke kan kan bestille det vi mangler der inde

Har du fået dine varer endnu?  

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Katte87 skriver:

Ja, det er virkelig billigt - og jeg kan se, at mange andre ting også er billige der inde (inkl, min nye pusletaske  tsk tsk .)
Så jeg vil da lige se om ikke kan kan bestille det vi mangler der inde

Har du fået dine varer endnu?  

Ja, jeg fik dem leveret 2 hverdage efter jeg havde bestilt det, så det var bare super!

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Ja, jeg fik dem leveret 2 hverdage efter jeg havde bestilt det, så det var bare super!

Ej hvor fedt!  Det bliver jeg lige nødt til at kigge lidt nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.