Hjælp med pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2011

An&Jo

jeg har nu bestemt mig for at benevognen SKAL sælges, sønnike bruger den ikke mere, så nu vil jeg ikke have den til at stå og fylde mere..

tænker på at lave en "pakke" da jeg har flere ting jeg gerne vil af med, og tingene kommer her i en liste

Emmaljunga big star supreme uniq (november 2010)
Regnslag
Madras til barnevogn (november 2010)
Barnevognssele
babydyne (kan ikke huske om jeg har 1 eller 2)
lagner til barnevogn og lift
Kravlegård
Sengetøj til babydyne (har ret mange fine sæt)
Legetæppe med stativ fra tiny love
Babybjørn bæresele i sort og hvide tern
Blandet tøj til dreng i str 68-70
Stofbleer (har rigtig mange, måske 100)
Pusletaske fra emmaljunga
En masse baby legetøj
nogle vattæpper som jeg selv brugte i bunden af kravlegården
en musik uro fra bellino

Hvad tænker i at i vil give for sådan en akke?? og skal jeg måske lade være med at smide tøjet med, så det ikke er en kønsbestemt pakke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Lunae

Jeg tænker mellem 5000-7000 kr alt efter stand osv! Tøjet ville jeg nok bare smide med som bonus, hvis dem der køber har en dreng

Anmeld

9. august 2011

An&Jo

Lunae skriver:

Jeg tænker mellem 5000-7000 kr alt efter stand osv! Tøjet ville jeg nok bare smide med som bonus, hvis dem der køber har en dreng

kravlegården er brugt maks 3 mdr, og barnevognen siden november sidste år, men der er jo så ingen lift med dertil..

det hele står som nyt, og er blevet passet rigtig godt på..

kunne aldrig drømme om at sælge noget der ikke var i ordentlig stand.. tøjet er i mærker lige fra føtex til molo, og det er aldrig tumblet og kommer fra ikke ryger hjem, samt dyrefrit også

Anmeld

10. august 2011

serinasmor

jeg ville også give MAX 7000 for sådan en pakke ...  ved godt det er kvalitetsting ... men jeg ville også tænke at jeg kan da få en HELT ny babypakke i babysam til de samme penge .. ikke med helt samme indhold .. men stadig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.