Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige lavet popcorn i gryde, og de smager nu altså godt. Bedre end dem fra mikroovnen.
Men er de mon sundere?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Jeg har lige lavet popcorn i gryde, og de smager nu altså godt. Bedre end dem fra mikroovnen. Men er de mon sundere?
ja!!
Jeg har lige lavet popcorn i gryde, og de smager nu altså godt. Bedre end dem fra mikroovnen. Men er de mon sundere?
Ja det er de. Du får gerne langt mindre fedtstof, da du selv kan styre mængden, og du kan bruge en sundere olie.
N&J skriver: ja!!
Så tror jeg lige jeg smutter ud og laver en portion mere
Mente nok at have hørt, at de var sundere
Faktisk er der mere fedt i mikrobølgepopcorn (26,8 g) end klassiske popcorn lavet i en gryde, så det sundeste valg er at poppe de hvide snacks på gammeldags maner. Eller uden fedt, men blot med en spiseskefuld vand i mikroovnen i fx en glasskål med låg.
fra: http://iform.dk/kost-og-sundhed/popcorn-som-sund-snack
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja det er de. Du får gerne langt mindre fedtstof, da du selv kan styre mængden, og du kan bruge en sundere olie.
Netop det jeg syntes, at jeg havde hørt. Så kan jeg jo spise dobbelt så mange
Mi skriver: Så tror jeg lige jeg smutter ud og laver en portion mere Mente nok at have hørt, at de var sundere
hihi..
N&J skriver: Faktisk er der mere fedt i mikrobølgepopcorn (26,8 g) end klassiske popcorn lavet i en gryde, så det sundeste valg er at poppe de hvide snacks på gammeldags maner. Eller uden fedt, men blot med en spiseskefuld vand i mikroovnen i fx en glasskål med låg. fra: http://iform.dk/kost-og-sundhed/popcorn-som-sund-snack
Med vand Kan man virkelig det. Bliver de gode
Mi skriver: Med vand Kan man virkelig det. Bliver de gode
Det ved jeg ikke, jeg bruger altid lidt olie.. men elsker hjemmelavede popcorn, vi havde en helt speciel gryde til det da jeg var barn.. hihi popcorngryden
N&J skriver: Det ved jeg ikke, jeg bruger altid lidt olie.. men elsker hjemmelavede popcorn, vi havde en helt speciel gryde til det da jeg var barn.. hihi popcorngryden
Hi hi. Jeg kan også huske det som barn. Min mors veninde lavede det til os, og så lettede hun på låget så der var popcorn over det hele. Elskede det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128