Bumbo stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2011

NoName

Hvornår er det de små må komme i en bumbo stol???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

marloutti

Der står de må bruge den, når de kan holde hovedet selv...

Anmeld

9. august 2011

Thalia

Aldrig er efter min mening det bedste svar. Den er hamrende usund for dem at sidde i - og har blandt andet derfor fået rigtig dårlige anmeldelser i TAENK.

Anmeld

9. august 2011

Den lykkelige

På vores stod der 3 måneder..

Anmeld

10. august 2011

NoName

Mange tak for jeres svar.

Anmeld

10. august 2011

Sara_S

Er det ikke 4 måneder? 

Anmeld

10. august 2011

maria_wlt

Thalia skriver:

Aldrig er efter min mening det bedste svar. Den er hamrende usund for dem at sidde i - og har blandt andet derfor fået rigtig dårlige anmeldelser i TAENK.

Jeg er enig her.. Ville aldrig putte mit barn i den  

De er "tvunget" til at sidde i en stilling de ikke kan fjerne sig fra.. Ikke ret god... 

Anmeld

10. august 2011

NoName

maria_wt skriver:

Jeg er enig her.. Ville aldrig putte mit barn i den  

De er "tvunget" til at sidde i en stilling de ikke kan fjerne sig fra.. Ikke ret god... 

(Nu bevæger jeg mig nok ud på dybt vand ved at svare.)

Nogle vil måske lade deres barn sidde i den i i flere timer og så er jeg uenig i at den kan bruges.

men hvis den bruges i kort tid af gangen ligesom en skrå stol (og så mange andre ting) kan jeg ikke se noget forkert ved det.

men det er måske bare mig???

Anmeld

10. august 2011

Rødhætte

noname skriver:

(Nu bevæger jeg mig nok ud på dybt vand ved at svare.)

Nogle vil måske lade deres barn sidde i den i i flere timer og så er jeg uenig i at den kan bruges.

men hvis den bruges i kort tid af gangen ligesom en skrå stol (og så mange andre ting) kan jeg ikke se noget forkert ved det.

men det er måske bare mig???

Ja der er mange meninger om denne stol! Jeg synes personlig den er rigtig god i korter tid. Jeg bruger den når jeg lige skal tømme opvaske maskinen og andre små ting. William elsker at sidde i den på køkkenbordet og se på mig  

Jeg er glad for min!

Anmeld

10. august 2011

muzen

Thalia skriver:

jeg kan ikke være mere enig, den er vildt usund for de små rygge. deres ryg er slet ikke klar til at skulle holde deres egen vægt endnu., derfor vil jeg til en hver tid vælge en skråstol hvor de ligger mere ned.

fik jeg sådan en foræret ville jeg smide den ud, ikke en gang forære den væk, så et andet barn skulle sidde i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.