Sportsgren...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2011

M&M's Mor

Hej piger...

ville høre om i har en god ide til hvad en 3½-årig kunne gå til af sport/aktivitet i den mørke kolde tid vi går i møde...???

Det må ikke være gymnastik da det er afprøvet og overhovedet ikke noget at råbe hurra for, da hun fik 40,4 i feber og opkast imens vi var afsted i foråret og da det bare kom ud af den blå luft forbinder hun desværre nu gym med at blive syg så hun går helt i baglås bare ordet bliver nævnt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Maalene

Hvad med dans? Ved ikke om det er for tidligt

Men det ville jeg ønske jeg selv var blevet sendt afsted til som lille, så jeg i dag ville have haft bare LIDT rytme i kroppen, det er desværre ikke det jeg ejer det mindste af

Anmeld

9. august 2011

M&M's Mor

Maalene skriver:

Men det ville jeg ønske jeg selv var blevet sendt afsted til som lille, så jeg i dag ville have haft bare LIDT rytme i kroppen, det er desværre ikke det jeg ejer det mindste af

det var da en mulighed der lige skal undersøges nærmere om der er i nærheden...

Anmeld

9. august 2011

Maja88

Maalene skriver:

Eller tumlinge svømning

Anmeld

9. august 2011

JulieE

Min datter startede til dans da hun var 2 1/2 år og det hitter så meget  Lige nu venter hun utålmodig på at det starter igen efter sommerpausen og snakker meget om alt det hun skal til dans. det er 3 sæson hun skal gå til dans  Kan klart anbefales til en pige  

Hvis hun ikke gik til dans tror jeg, hun ville gå til svømning eller rytmik (ved godt det ikke er sport)

Anmeld

9. august 2011

Maalene

M&M's Mor skriver:

det var da en mulighed der lige skal undersøges nærmere om der er i nærheden...

Ja, det ser SÅ sødt ud, når de små størrelser folder sig ud på et dansegulv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.